جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 07:26
دستمزد | دستمزد سالانه | دستمزد ماهیانه
کد خبر: 11835

دریافت دستمزد سالانه 128000 دلاری برای انجام هیچ کاری!

یک کارمند راه آهن ایرلند به دلیل دریافت دستمزد چند هزار یورویی در ازای انجام هیچ کاری به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

دریافت دستمزد در ازای انجام هیچ کاری به نظر چیزی باشد که منجر به شکایت اکثر مردم شود، اما از نظر "درموت آلاستایر میلز،" یک کارمند راه آهن ایرلند، گرفتن دستمز در ازای انجام هیچ کاری  یک تبعیض محسوب می شود. این کارمند مدعی است که برای خوردن ناهار و خواندن روزنامه در طول روز تقریباً 130000 دلار (سالیانه 108000 یورو) دستمزد می گیرد.

بنا به گفته درموت او مسئولیت بودجه های سرمایه ای به ارزش حدود 250 میلیون یورو (261 میلیون دلار) از سال 2000 تا سقوط مالی در سال 2007 را بر عهده داشت. او در سال 2010 ترفیع گرفت، اما در سال 2013 با گرفتن منصب جدید مشکلاتش آغاز شد تا جایی که مجبور شد تا 3 ماه مرخصی استعلاجی بگیرد.

دستمزد سالانه کارمند

میلز ادعا می‌کند که پس از بازگشت به کار، متوجه «مشکلات خاصی» در مورد بدهکاران شرکت شد و قبل از افشاگری اش به وزیر حمل‌ونقل، یک گزارش نیز به مدیر اجرایی راه آهن ایرلند در مارس 2014 ارسال کرد. از آن زمان، مسئولیت های او در شرکت کاهش یافته است.

بنا به گفته درموت پس از افشاگری درباره حساب های شرکت در سال 2014، به تدریج کارش سبک و سبکتر شده است؛ تا جایی که اکنون بیشتر روز خود را صرف ناهار و خواندن روزنامه می کند. با تمام این اوصاف، او همچنان هر ماه حقوق معمولی خود را دریافت می کند.

دستمزد سالانه کارمند

درموت در این باره گفت: « من دو روزنامه می خرم، تایمز و ایندیپندنت، و یک ساندویچ. وارد اتاقم می شوم، کامپیوترم را روشن می کنم، ایمیل ها را نگاه می کنم. می نشینم و روزنامه می خوانم و ساندویچم را می خورم. سپس حدود ساعت 10:30 صبح، اگر ایمیلی وجود داشته باشد که نیاز به پاسخ داشته باشد، من به آن پاسخ می دهم. می‌توانم بگویم اگر در طول هفته کاری باشد که آن را انجام دهم، هیجان‌زده می‌شوم.»

 میلز  احساس می کند منزوی شده و از جلسات شرکت و فرصت های آموزشی کنار گذاشته شده است. میلز می گوید وقتی به وکیلش گفت که "برای انجام هیچ کاری" دستمزد می گیرد، وکیلش در پاسخ به او گفت در مورد استفاده از مهارت هایش با مدیران شرکت صحبت خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kznq3