پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 12:40
بازی پرسپولیس استقلال | پیش بینی بازی دربی | دربی شماره 99
کد خبر: 11847

پیش بینی نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس

سرمربی سابق تیم پرسپولیس نتیجه بازی دربی شماره 99 را پیش بینی کرد.

بازی دربی در حالی انجام می شود که حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است در این میان آلودگی هوا هم نتوانست باعث لغو بازی دربی 99 شود این یکی از حواشی جدی این بازی بود و به تیم پرسپولیس و استقلال قبل بازی دربی شک وارد کرد.اما این شایعه رد شد و زمان بازی مشخص شد. پرسپولیس و استقلال از ساعت 17:30 امروز سه شنبه 29 آذر  به مصاف هم می روند. یکی از مربیان پیشین پرسپولیس بازی دربی را پیش بینی کرده است که در ادامه بخوانید.

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، دربی پایتخت یک بازی معمولی خواهد شد.

پیش بینی دربی استقلال و پرسپولیس

به نظر من دربی تهران این بار یک بازی معمولی خواهد شد، چون هر دو تیم از شرایط بازی رسمی دور بوده‌اند. در این بین انجام بازی‌های دوستانه هم نمی‌تواند مثل بازی‌های رسمی به این دو تیم کمک کند. طبیعتاً این تعطیلی روی عملکرد دو تیم تأثیر خواهد گذاشت.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازی دوستانه با سپاهان نمی‌تواند به سرخپوشان کمک کند تا با شرایط بهتری در دربی حاضر شود، تأکید کرد: این بازی برای پرسپولیس بد نبود، ولی گفتم که شرایط بازی رسمی با بازی دوستانه بسیار متفاوت است. با این حال امیدوارم این بازی به پرسپولیس در دربی کمک کند.

پیش بینی دربی استقلال و پرسپولیس

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود شاید پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند، گفت: پرسپولیس در این بازی باید از تمام توانایی خود بهره ببرد و در کنار لوکادیا از یک مهاجم دیگر استفاده کند. در نهایت باید منتظر ماند و دید که گل‌محمدی برای این بازی از چه ترکیب و سیستمی استفاده خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی از نتیجه دربی را اینطور بیان کرد: طبیعتاً شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود، ولی با توجه به تعطیلی مسابقات و شرایطی که این دو تیم دارند پیش‌بینی می‌کنم بازی مساوی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z7ea2