سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 14:42
استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 11852

گزارش دربی | گزارش بازی استقلال و پرسپولیس/ خلاصه بازی دربی

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:35 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی با سوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز شد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:35 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی با سوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی(61- پیمان بابایی)، سعید مهری (61- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند (69- مهدی قایدی)، روزبه چشمی (61- محمدزبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری (76- رضا میرزایی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی (63- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا (63- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه (63- محمد عمری).

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

دقیقه 7: ارسال بازیکنان استقلال روی دروازه پرسپولیس روی بهم ریختگی مدافعان سرخپوش به محمد محبی رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 16: ارسال دقیق مهدی ترابی روی یک ضربه ایستگاهی را گولسیانی به خوبی با یک ضربه سر دقیق به گل اول پرسپولیس در این بازی تبدیل کرد.

دقیقه 19: سعید مهری به دلیل خطا شدید روی بازیکن پرسپولیس اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 20: ضربه خطرناک ترابی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. در این صحنه امید عالیشاه با ارسال تند و تیز توپ را به صورت زمینی روی دروازه استقلال فرستاد و ترابی با یک تکل بلند قصد باز کردن دروازه آبی پوشان را داشت که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 23: ارسال جعفر سلمانی را مدافعان پرسپولیس قبل از اینکه توپ به ارسلان مطهری برسد برگشت دادند.

دقیقه 28: ارسال خوب صالح حردانی با ضربه سر شیرجه‌ای ارسلان مطهری از داخل محوطه جریمه همراه شد که این موقعیت با بی‌دقتی مهاجم استقلال به هدر رفت.

دقیقه 30:همکاری بازیکنان استقلال روی یک ضربه کرنر این تیم را به گل مساوی رساند. در این صحنه پاس محبی به جعفر سلمانی و ارسال دقیق این بازیکن روی دروازه پرسپولیس را روزبه چشمی با یک ضربه سر خوب وارد دروازه بیرانوند کرد.

دقیقه 38: فرصت خوب گلزنی استقلالی ها را علیرضا بیرانوند با یک عکس‌العمل خوب در موقعیت تک به تک از ارسلان مطهری گرفت.

دقیقه 41: پاس خوب میلاد سرلک به محوطه جریمه و ضربه کامیابی‌نیا را سیدحسین حسینی با یک واکنش خوب در اختیار گرفت.

دقیقه 50: نفوذ و پاس کات‌بک محمد محبی در نزدیکی خط شش قدم محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن با یک چرخش خوب توپ را به گوشه دروازه بیرانوند فرستاد تا استقلالی‌ها در شروع نیمه دوم از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 73: مدافعان استقلال خود را مقابل شوت سنگین سروش رفیعی قرار دادند و اجازه ندادند ضربه محکم این بازیکن راهی دروازه سیدحسین حسینی شود.

دقیقه 73: ضد حمله تند و تیز پیمان بابایی در حالی که یک موقعیت خوب را برای استقلال خلق کرده بود با تکل خوب محمد عمری برگشت داده شد.

دقیقه 89: بازهم گولسیانی با ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در این صحنه نیز مهدی ترابی از روی نقطه کرنر توپ را به محوطه جریمه استقلال فرستاد و مدافع پرسپولیس، گل دوم خود را روی اشتباه حسینی وارد دروازه استقلال کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39qrq2