چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 14:30
فال روزانه | فال روزانه چهارشنبه
کد خبر: 11851

فال روزانه چهارشنبه 30 آذر 1401 | فال امروز را اینجا بخوان

فال روزانه امروز را هر روز در این سایت مشاهده کنید؛ برای مشاهده فال امروز خود اینجا کلیک کنید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه چهارشنبه 30 آذر 1401 هستید.

فال روزانه متولدین فروردین

درک آنچه دیگران در درون احساس می کنند، برای شما ساده است. شما توانایی این را دارید که از نگاه دیگران به راز دلشان پی ببرید، سعی کنید از این خصوصیت به نحو احسنت استفاده کنید. در بیان افکارتان به دیگران نیز احتیاط کنید زیرا ممکن است موجب سوتفاهم شود. امروز روز فوق العاده ای برای بیرون رفتن از خانه و خرید است. کارهایتان را رها کنید و به زندگی تان کمی هیجان دهید. به زودی شخصی به شما علاقمند خواهد شد، قبل از هر جوابی به او، عاقلانه فکر کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. دست به کاری زده اید که عواقبی دارد و شما به آن ها واقفید، بهتر است دیگر هر روز خودتان را مواخذه نکنید، به جلو نگاه کنید و پیش بروید. دوستی قدیمی به شما پیشنهادی می دهد در برابرش جبهه نگیرید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگر موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبر خوشی دریافت می کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اگر مجرد هستید، امروز جرقه عشق در شما زده می شود اگر هم متاهل هستید، امروز اتفاقی رخ خواهد داد که رابطه عاطفی شما را عمیق تر از قبل خواهد کرد. به زودی در محیط کار فردی را ملاقات می کنید که می تواند به شما در پیشرفت کاری تان کمک کند. پس تا جایی که می توانید به خودتان برسید و سعی کنید بهتر از همیشه به نظر برسید تا بر دیگران تاثیرگذار باشید. امروز شانس آن را پیدا می کنید تا از رازی که مدت ها به دنبالش هستید، پرده برداری کنید. ارزش این حقیقتی را که بدان دست یافته اید، بدانید. در یک رابطه دو نفره هر دو طرف باید راضی و خوشحال باشند، شما این روزها خوشحال نیستید، موقعیت و خواسته هایتان را دوباره بررسی و نگاه کنید، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. شادی حق شماست کوتاه نیایید. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب دلخوشی و رضایتتان خواهد شد.

فال امروز متولدین خرداد

افراد زیادی دورتان را گرفته اند اما آیا تمام شان دوستان واقعی هستند؟ اگر چه پیش داوری خوب نیست اما بهتر است راز دلتان را پیش هر کسی بازگو نکنید. می خواهید فردی را ملاقات کنید اما دودل هستید که به او این پیشنهاد را بدهید یا خیر. توصیه ما این است این کار را کمی به تاخیر بیندازید زیرا در حال حاضر شرایط او چندان مساعد نیست و امکان شنیدن جواب منفی از او زیاد است. با کمی صبر همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. آیا تا به حال به فکر تغییر شغل بوده اید؟ اگر جواب شما مثبت است، امروز کمی جدی تر در مورد آن فکر کنید. قرضتان ادا می شود. در مورد کاری توجه داشته باشید که رقیبان هم در میدان هستند، باید با احتیاط و دور اندیشی به این کار مبادرت ورزید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست، با خودخوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، برای گفتن حرفتان برنامه ریزی کنید و از نیروی اراده و ایمان به خودتان استفاده کنید.

فال روزانه متولدین تیر

حتما برای خودتان هم تعجب برانگیز است! امروز پر از عشق هستید طوری که با شریک زندگی تان طور دیگری رفتار می کنید. طرز فکر، احساسات و خواسته های او برایتان اهمیت یافته و دوست دارید بیش از همیشه با او در ارتباط باشید. اکنون بهترین زمان است تا آنچه را که مدت ها در دلتان است، به زبان آورید. با این کار درک بهتری از یکدیگر نیز پیدا خواهید کرد. امروز تمام محدودیت ها، مرزها و قانون ها را رها کنید و خودتان را به دست موج بسپارید تا شما را با خود به هر جا که دوست دارد، ببرد. نگران نباشید قهر تبدیل به آشتی می شود، اما باید یادتان باشد لازم است هر دو تغییر رویه بدهید تا بتوانید آرامش بیشتری داشته باشد. گوش به زنگ باشید حرفی می شنوید که بهتر است پی اش را بگیرید و بی توجه نباشید وگرنه پشیمان می شوید. برای خودتان احترام قائل باشید و به جایی که دعوت نشده اید نروید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز صلح در خانه شما برپاست و به خوبی می توانید با دیگر اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید. اگر چه موضوعات مهمی است که باید آنها را مطرح کنید اما بهتر است امروز را بی هیچ استرسی در کنار آنها بگذرانید. برای این که انرژی مثبت خود را حفظ کنید، از افرادی که شما را آزار می دهند دوری کنید، از طبیعت انرژی بگیرید و آن را به دیگران نیز انتقال دهید. اگر مجرد هستید، با حضور در مکان های عمومی، شانس پیدا کردن شریک زندگی تان را بالا می برید.  اکنون زمان نشستن در خانه نیست، باید به بیرون از خانه بروید و چیزهای جدید را بیاموزید. در یک بحث کاری از روی عصبانیت حرفی از دهنتان می پرد و بلافاصله پشیمان می شوید، به اعصابتان مسلط باشید یا جلسه را قبل از دیر شدن ترک کنید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکم فرماست و شما نیز بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید، اول بیاندیشید، طرحی بریزید و سپس اقدام کنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز در یک مراسم شرکت خواهید کرد اما تمایلی به حرف زدن ندارید. ترجیح می دهید که گوشه ای بنشینید و حرف های دیگران را بشنوید. آنچه برایتان اهمیت دارد، آرامش است نه بحث با دیگران. قبل یا بعد از میهمانی نیز وقت تان را در خانه، تنها به استراحت کردن، بگذرانید. روی مبل راحتی تان لم دهید و از تنهایی و آرامشی که در فضا برقرار هست، لذت برید. این فرصت همیشگی نیست پس از آن نهایت استفاده را بکنید. خبر خوبی در راه است که شرایط مالی شما را تغییر خواهد داد. در مورد نیتتان بهتر است بیشتر فکر کنید و خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. یک اتفاق ساده محاسباتتان را بهم می ریزد که اتفاقا به نفع شماست. حرفتان را بزنید محترمانه و در لفافه. در مورد یک تصمیم گیری خانوادگی بهتر است تلاشتان را بکنید تا نظر مساعد همه را جلب کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

تا چند ساعت دیگر، یکی از دوستان تان شما را با هدیه ای سورپرایز خواهد کرد. اگر چه هدیه او کوچک است اما ارزش زیادی برایتان دارد. این اتفاق ارتباط شما را بیشتر از قبل و سوتفاهم هایی را که برایتان پیش آمده بود، به کل برطرف خواهد کرد. اگر فکر می کنید که پیدا کردن یک دوست واقعی در جامعه امروزه برایتان سخت شده، انرژی بیشتری را برای دوستان قدیمی بگذارید و سعی کنید آنها را در کنار خود نگه دارید. کتاب خواندن در این روزها بهترین کاری است که می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید. زود باور نباشید، خبری نگران کننده به شما گفته می شود اما به هیچ عنوان هراسی به دل راه ندهید. بعد از پیشنهادی که با نیت خوب به شخصی می دهید جوابش شما را بسیار متعجب و دلسرد می کند. در مورد کار شما هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید، امیدوار باشید.

فال روزانه متولدین آبان

رک بودن یکی از خصوصیات بارز شماست اما امروز کمی تغییر رویه می دهید و ترجیح می دهید قبل از بیان کلمات آنها را به خوبی بسنجید. مجبور به گرفتن تصمیمی هستید، هر چه بیشتر این موضوع را کش دهید، به ضرر خودتان تمام خواهد شد. پس به قول معروف: یا رومی رومی، یا زنگی زنگی. امروز شور و اشتیاق عاشقی در شما فوران می کند و دوست دارید زمان زیادی را با شریک زندگی تان سپری کنید. اگر احساس کردید که او برای دیدار شما تمایلی نشان نمی دهد،  از اصرار زیاد خودداری کنید و بگذارید سرنوشت راه خودش را برود. شخصی را دوباره و بعد از مدتها پیدا می کنید. سختی ها را پشت سر می گذارید و زمان شادی و موفقیتتان فرا می رسد. خودتان باورتان نمی شود اما حرفی که در دلتان هست به زبان خواهید آورد، نتیجه شما را قوی تر می کند. نسبت به سلامتی خود و اطرافیانتان جدی تر باشید. در مورد مسئله ای احساسی زور نگویید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انرژی شما متمرکز بر رابطه عاطفی تان است. دوست دارید زمان زیادی را با عشق زندگی تان بگذرانید. پس از همین حالا با او تماس بگیرید و برای شام قراری بگذارید تا او هم برای دیدار شما برنامه ریزی کند. زمان خوبی است تا در مورد مشکلات قدیمی و حل نشده خود نیز گفتگو کنید. با یکی از همکاران تان در محیط کار صحبت هایی در این مورد که با یکدیگر کاری را آغاز کنید، خواهید داشت. هم شما و هم او ایده های نابی را در سر دارید که اگر آنها را به درستی در کنار هم بچینید، به موفقیت های بالایی خواهید رسید. شخصی که به طمع رسیدن به چیزی به شما نزدیک شده بهتر بشناسید، او را متوجه اشتباهش بکنید و ازش دور کنید. بعد از اتفاقات اخیر این روزها شما بسیار خسته هستید، روحی و جسمی، کمی به خودتا بیشتر اهمیت و حق بدهید، بیش از این زیر بار زور نروید از جایی که فکرش را هم نمی کنید دری باز خواهد شد.

فال روز متولدین دی

با وجود این که چالش های موجود ممکن است امروز حل نشوند، اصلا نباید خودتان را نگران این موضوع بکنید. درست است که شرایط کمی پیچیده است و اوضاع به نظرتان بحرانی می آید، ولی اگر سعی کنید خیلی راحت می توانید این مشکلات را برای یک روز هم که شده فراموش کنید و به آرامش نسبی برسید. به رویاهایی که برای آینده دارید فکر کنید و از اثرات مثبتی که این رویاها می توانند روی حال امروزتان داشته باشند بهره ببرید. تنها چیزی که جلوی شما را می تواند بگیرد موانع ذهنی خودتان و ترس از شکست است. اوضاع و شرایط به نفع شما هستند، از هیچ چیز نترسید و پیش بروید. بسته یا هدیه ای دریافت می کنید. بلند پروازی خوب است اما یادتان باشد باید پله پله بالا بروید. در نیتی که دارید لازم است قدری احتیاط کنید. در شما خصوصیاتی است که در کمتر کسی وجود دارد. شک و تردید را کم کنید، طرف مقابلتان ارزشش را دارد که برایش تغییر مسیر بدهید و راهی منطقی در پیش بگیرید.

 فال متولدین بهمن

امروز خیلی درون گرا نیستید و تمایل زیادی نسبت به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتتان با دیگران دارید. در حال حاضر بیقرار هستید و این حالت شما کنترلتان را در دست گرفته و شما را تشویق می کند بی فکر و عجولانه دست به عمل بزنید. این که با دنیای اطرافتان ارتباط برقرار کنید و انرژیتان را به کار بگیرید از لحاظ روحی برای شما خیلی خوب است. افرادی را پیدا کنید که از لحاظ فکری و روحی شبیه به خودتان هستند و به دنبال تغییرات مثبت بوده و ایده هایشان را برای تعالی بخشیدن به آنها با یکدیگر به اشتراک می گذارند. به مال دنیا اهمیت بدهید ولی بدانید گذراست و هیچکس ثروتی با خودش نبرده. مشکلات خانوادگی را حل کنید و بیش از این درگیر بحث های بی پایان نشوید. برای یک خرید یا فروش شخصی با شما همراه خواهد شد. به سلامت خود و نزدیکانتان بیشتر اهمیت بدهید. حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید.

 فال روزانه متولدین اسفند

یکی از فصل های کتاب زندگیتان دارد به پایان می رسد ولی پیش از آغاز فصلی تازه چیزهای زیادی هستند که باید مورد بررسی قرار گرفته و اولویت بندی شوند. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که روی روابط نزدیک و صمیمیتان تمرکز کرده و زمان کافی برای آنها بگذارید. گذشته ها گذشته اند و فردا هم که هنوز نیامده است، از امروزتان نهایت بهره را ببرید و قدر تک تک لحظه های زندگیتان را بدانید. در اجتماع حاضر شوید و با شجاعت تمام خودتان را به غریبه ها معرفی کنید؛ فقط یادتان باشد کاری نکنید که حسادت عشقتان برانگیخته شود. در مورد موضوعی احساسی حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید، شوخی و سرسری گرفتن این موضوع عواقب خوبی برایتان ندارد. در مورد مسئله ای منتظر جواب هستید، کمی صبورتر باشید آدم ها را با توانایی هایشان قضاوت کنید، بش از حد توقع نداشته باشید همه لزوما توانایی شما را ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48pzk3