پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 15:48
دربی
کد خبر: 11853

گل های دربی از نگاه کارشناس داوری فوتبال

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در صحنه به ثمر رسیدن گل اول استقلال شاهد کار عالی کمک‌ داور دوم بازی بودیم.

دربی استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:35 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی با سوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز شد. دربی آذر 1401 بدون تماشگر برگزار شد. دو گل در دربی به ثمر رسید.

گل های دربی از نگاه کارشناس داوری فوتبال 

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در صحنه به ثمر رسیدن گل اول استقلال شاهد کار عالی کمک‌ داور دوم بازی بودیم.

حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در نیمه اول دربی 99 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به اینکه این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود، تیم داوری با تمرکز بالا قضاوت کرد و اشتباهات هم از سوی داور کم بود.

وی ادامه داد: در دقیقه 7 بازی، استقلالی‌ها معترض بودند که توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به دست بازیکن این تیم برخورد کرده و داور باید پنالتی می‌گرفت، اما اعلام کرنر کاملاً صحیح بود چون توپ به سینه بازیکن پرسپولیس خورده بود.

کارشناس داوری درباره صحنه گل استقلال که مشکوک به آفساید بود، عنوان کرد: در صحنه گل استقلال شاهد کار عالی کمک داور بودیم که واقعاً تحسین‌برانگیز بود و تصمیم به ادامه بازی گرفت. در واقع کمک داور دوم بازی تصمیمی گرفت که فقط باید با VAR گرفته می‌شد. اگر در جام جهانی بود حتماً از VAR استفاده می‌شد، در حالی که گل کاملاً صحیح بود.

سلیمانی درباره گل پرسپولیس گفت: گل پرسپولیس هم سالم و صحنه خطای سرخپوشان هم درست بود و مشکلی در این گل وجود نداشت.

وی در پایان گفت: در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول تکلی در محوطه استقلال، توسط  سیلوا زده شد.بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند توپ به دست مدافع استقلال  برخورد کرد که این طور نبود و حتی اگر توپ در آن صحنه به دست بازیکن استقلال برخورد می‌کرد، پنالتی نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aqge3