پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 02:37
گلوله در گردن
کد خبر: 11859

77 سال زندگی با گلوله در گردن | عکس‌های باورنکردنی که شوکه‌تان می کند!

مرد سالخورده از کشف گلوله ای که به مدت 77 سال در گردنش جا خوش کرده بود شوکه شد.

77 سال زندگی با گلوله در گردن مرد تعجب آور بود. 77 سال زندگی با گلوله در گردن بدون آسیب بهت پزشکان را برانگیخت. گلوله در گردن مرد چینی بود.

یک کهنه سرباز 95 ساله چینی به تازگی متوجه شد که حدود هشت دهه با گلوله ای در گردنش زندگی می کرده است.

ژائو پس از سقوط از بالکن خانه اش در شاندونگ چین و مراجعه بیمارستان متوجه این حادثه شد. البته او پس از سقوط هیچ احساس نمی کرد اما پس از مدتی، این جانباز جنگ جهانی دوم در ناحیه گردن خود احساس ناراحتی کرد.

گلوله در گردن

بنابراین پسر ژائو تصمیم گرفت او را برای معاینه به بیمارستان ببرد. پزشکان پس از شنیدن خبر سقوط ژائو، برای اطمینان از اینکه آسیب جدی به گردن او وارد نشده است اقدام به عکسبرداری با اشعه ایکس کردند. آنها حین عکسبرداری به جای شکستگی، یک جسم خارجی را در گردن این مرد مشاهده کردند که بعداً به عنوان یک گلوله قدیمی شناسایی شد.

گلوله در گردن

این مرد 95 ساله به پزشکان گفت که در نوجوانی در خدمت ارتش چین بوده و در دو جنگ حضور داشته است . ژائو در جنگ نخست علیه ژاپن در جنگ جهانی دوم (1931-1945) و در جنگ دوم کنار کره شمالی در جنگ دو کره (1950-1953) حضور داشت. او در دوران خدمتش مجروح شده بود اما چیزی از اصابت گلوله به گردنش به یاد نداشت.

وانگ، داماد ژائو به رسانه ها گفت: « ژائو در حین حمل یک همرزم مجروح از داخل رودخانه در یکی از نبردها مجروح شد. ترکش در قسمت های دیگر بدن او نیز وجود دارد.»

ژائو تخمین می زند که گلوله از سال 1944 در گردنش بوده است. این کهنه سرباز حدس می زند که این گلوله هنگام عبور از رودخانه به او اصابت کرده است. 

پس از بررسی اشعه ایکس، پزشکان به ژائو و خانواده‌اش اعلام کردند که گلوله به برخی از رگ‌های خونی او نزدیک است. با این حال چون هیچ مشکلی برای او ایجاد نکرده است، بهتر است از گردن ژائو خارج نشود. این جانباز جنگ نیز با نظر پزشکان موافقت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzbq3