یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 05:30
شب یلدا | شب یلدا تزئین | سبد میوه شب یلدا
کد خبر: 11863

فیلم طرز تهیه سبد میوه هندوانه ای شب یلدا | شب یلدا با هندوانه سبد میوه درست کنید

تزیئن سفره شب یلدا یک سنت دیرینه در ایران است با سبد میوه هندوانه ای سفره شب یلدا را زیباتر کنید.

شب یلدا که برای ما ایرانیان یک شب سنتی و دوست داشتنی است و سعی می کنیم شب یلدا را در کنار خانواده جشن بگیریم و به دید و بازدید برویم از گذشته در شب یلدا به دور کرسی یا در خانه بزرگان فامیل جمع می شدند و با خوراکی های خوشمزه سرگرم می شدند.تزئین خوراکی های شب یلدا یک سنت دیرینه در ایران است ما برای شما فیلمی از آموزش سبد میوه با هندوانه برای شب یلدا را آماده کرده ایم که برای دیدن فیلم همراه ما باشید. 

​در ویدئوی زیر آموزش درست کردن یک سبد میوه زیبا با هندوانه را ببینید. درون این سبد را می‌توانید با میوه‌های دلخواهتان پر کرده و میز شب یلدایتان را به‌زیبایی تزئین کنید.

چیدمان سفره شب یلدا, تزیینات شب چله 

اگر در خانه‌تان شمعدان‌های لاله‌ای قدیمی دارید که در گذشته به اصطلاح به جارو لاله معروف بودند، حتما به دکور شب یلدا اضافه کنید، این شمع‌دان‌ها معمولا پایه‌ای بلند از جنس سنگ ‌مرمر دارند و همچنین به جاشمعی‌های بلورین به رنگ‌های صورتی، یاسی و یا ارغوانی مزین هستند.

در کنار قرآن و کتاب‌های حافظ و شاهنامه که حتما بر سر میز دکور شده جایگاه خاصی دارند، بهتر است گل‌های یاس و نرگس را در چند گلدان و در اطراف کتاب‌ها قرار دهید.

یکی از نمادهای سفره شب یلدا هندوانه است. می‌توانید با درست کردن یک سبد هندوانه‌ای پر از میوه سفره این شب را زیباتر کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2okjl4