پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/01 04:30
بازیگر | خانم بازیگر | تتوی خانم بازیگر
کد خبر: 11889

تتوی این خانم بازیگر معروف لو رفت | تتو های عجیب خانم بازیگر بر روی بدنش + تصاویر

تتوی خانم بازیگر معروف سینما لو رفت.

 بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. بهاره رهنما بازیگر مطرح مدرک کارشناسی حقوق قضایی دارد.این بازیگر همسر سابق پیمان قاسم‌خانی نویسنده استکه حاصل ازدواج آنها یک دختر به نام پریا است.خانم بازیگر بهاره رهنما برای اولین با  فیلمی به نام افعی که فیلم اکشن بود، به سینما‌ آمد.تجربه بعدی بهاره رهنما فیلم عاشقانه بود که با پیمان قاسم خانی همسر سابقش بازی کرد.بهاره رهنما که بازیگر پر حاشیه ای در فضای مجازی است این بازیگر خانم با تتویی که بر روی بدنش دیده شده سوژه کاربران فضای مجازی شد. در ادامه ببینید.

تتوی خانم بازیگر

تتو بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qmzp2