دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/01 15:59
رونالدو | کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 11915

رونمایی از عمارت باشکوه رونالدو در عربستان | جشن ازدواج رونالدو و نامزدش در عربستان

در فضای مجازی به تازگی تصاویری از یک عمارت منتشر شده که گفته می‌شود رونالدو در صورت پیوستن به النصر در آن اقامت خواهد کرد.

رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی است.رونالدو بازیکن فوق ستاره ای است که علاوه بر اینکه در دنیای فوتبال درآمد دارد از طریق  مد و تبلیغات و اینستاگرام نیز کسب در آمد می کند بطوری که صفحه اینستاگرام رونالدو یکی از پر بازدیدترین پیج ها در اینستاگرام است.کریستیانو رونالدو  در سال ۲۰۰۹، کریستیانو رونالدو با مبلغ ۱۳۲ میلیون دلار از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ این ورزش تبدیل کرد. تا سال ۲۰۲۱، میزان ثروت کریستیانو رونالدو یک میلیارد و دویست میلیون دلار تخمین زده  می‌شود که او را به ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل می‌کند.

کریستیانو رونالدو

 این روزها بحث حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان و تیم النصر بسیار داغ شده و نشریه مارکا اعلام کرده حضور رونالدو در فوتبال آسیا قطعی است. در فضای مجازی به تازگی تصاویری از یک عمارت منتشر شده که گفته می‌شود رونالدو در صورت پیوستن به النصر در آن اقامت خواهد کرد.

این عمارت با ۸ اتاق خواب، لابی، آب‌نما، ۳ ویلا در درون خود و استخری در ابعاد استاندارد المپیک، حدود ۵۵ میلیون ریال عربستان (۱۲.۲ میلیون پوند) قیمت خورده و تنها ۵ کیلومتر با مرسول پارک (ورزشگاه النصر) فاصله دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oknd4