شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 05:45
رنگ مو | رنگ مو مناسب | جدید ترین رنگ مو
کد خبر: 11929

رنگ موی مناسب شما در فصل زمستان چه رنگی است؟

رنگ مو یکی از دغدغه های مهم خانم ها است با ما همراه باشید تا شما را با رنگ های مناسب فصل زمستان آشنا کنیم.
دو نوع آرایش برای موی خانم ها وجود دارد اولی رنگ مو و دیگری مدل مو است.این 2 را نمی شود از هم جدا کرد به ندرت پیش می آید که از هم جدا شوند. چون مدل باز مو هم یک مدل محسوب می شود ولی رنگ مو  در بین خانم ها بیشتر اهمیت دارد رنگ موی تاثیر زیادی بر زیبای و تغییر چهره دارد. همراه ما باشید با رنگ موی مناسب شما در فصل زمستان  چه رنگی است.
 
در آخرای فصل پاییز و شروع فصل زمستان هستیم افرادی که به موی خودشون خیلی اهمیت می‌دهند میتوانند ما را دنبال کنند .  

رنگ مو برای زمستان ، رنگ مو های بلوند مثل قبل طرفدار ندارند و رنگ های قهوه ای برای زمستان مناسب تر بنظر میرسند.

بجای مش و تجدید رنگ قبلی می‌توانید یک رنگ زمستانی زیبا انتخاب کنید.رنگ هایی مثل شرابی،ذیتونی، فندقی و بلوطی می‌توانید استفاده کنید.

رنگ مو سال

در زمستانی بودن رنگ مشکی هم تردیدی وجود ندارد ولی به توصیه آرایشگران رنگ مشکی به موی خود نزنید چون بعد از مشکی مو قدرت دریافت هیچ رنگ دیگری را ندارد و تا درآمدن مو های جدید و رشد انها باید با همان رنگ مشکی مدارا کنید.

مگر این که ریشه موی خودتان مشکی باشد و نیت تعویض رنگ موی خودرا تا مدت طولانی نداشته باشید و اینکار را انجام دهید.

نکات طلایی برای انتخاب رنگ مو برای زمستان

رنگ مو سال

برای کسانی که می خواهند مو های خودرا بسیار تیره کنند،آرایشگران از قهوه‌ای بسیار تیره و نزدیک به مشکی استفاده می ‌کنند.اما برای آن دسته از بانو‌هایی که بازی رنگ ها را روی موی خود دوست دارند.و میتوانند بجای مش از های‌لایت با رنگ‌های گرم مثل عسلی، نسکافه‌ای، صورتی،قرمز یا مسی استفاده کنند و از رنگ زیبای آن لذت ببرید، این نوع های‌لایت را روی هر رنگ پایه مویی میتوان اجرا کرد.ولی واضح می باشد که های‌لایت عسلی و نسکافه‌ای روی مو های قهوه‌ایو های‌لایت قرمز روی موهایی با زمینه قرمز مثل شرابی و فندقی جذاب‌تر و زیباتر است.

زیباترین رنگ مو برای زمستان

رنگ مو

همینطور های لایت‌های تیره ودر صورت تمایل فرد به دکلره، دکلره‌های گل‌بهی و هلویی پر رنگ را پیشنهاد میکنیم.انواع رنگ‌های قهوه‌ای بسیار برای زمستان مناسب هستند.برترین رنگ‌ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند، رنگ‌های شیری، گل‌بهی، مسی،کرم نخودی، قهوه‌ای‌ـ زرد سوخته، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است.برای چشم‌های آبی روشن، آبی خاکستری و آبی‌‌تیره، سبز تیره، قهوه‌ای و مشکی، برترین رنگ مو ارغوانی با های‌لایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه‌ای، قهوه‌ای تیره، مشکی و شیری است.

برای چشم‌های کهربایی هم رنگ مو های طلایی با های‌لایت قرمز، قهوه‌ای طلایی، قهوه‌ای عسلی، فندقی، مسی‌ و قهوه‌ای سوخته مناسب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aqky3