چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 08:00
نفیسه روشن | نفیسه روشن بازیگر | توهین نفیسه روشن
کد خبر: 11935

توهین زشت نفیسه روشن به انسان ها | نفیسه روشن خط قرمزها را رد کرد+عکس

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما در استوری جنجالی به انسان ها توهین کرد.

نفیسه روشن بازیگر خانم کشورمان است. نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه در فضای مجازی است.نفیسه روشن بارها با استوری در فضای مجازی و جنجال هایش در زندگی شخصی توجه ها را به خود جلب کرده است.نفیسه روشن این اواخر از همسر خلبانش جدا شده او ضمن انتشار استوری در اینستاگرام محبت به سگ را بهتر از انسان می داند و می گوید به انسان محبت کن به سگ هم محبت کن ببین کی حیوان است!

نفیسه روشن

نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

این بازیگر در سیزدهم اردیبهشت سال 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. وی فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

از تفریحات این بازیگر اتومبیل رانی است، او در اوقات فراغتش به پیست رالی می رود و یک راننده حرفه ایست، این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به کارهای هیجانی و گاه خطرناک علاقه دارد ویدئویی از ورزش راپل خود در روی دیوار سد را منتشر کرد.

این هنرمند به همراه بازیگران دیگر برای انجام ورزش راپل روی دیوار سد رفته و تصاویری را از ورزش تفریحی خود به اشتراک گذاشت. بازیگرانی که با وی در این ورزش همکاری می کردند، نسیم ادبی و شبنم فرشادجو بودند که در این ورزش هیجانی، نفیسه روشن را همراهی کردند.

 حیوانات خانگی نفیسه روشن

افرادی هستند که بر ترس غلبه کرده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار کرده و از تعامل با آنها به عنوان قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد کنند. برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد. آنها به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، تلاش می کنند.

افرادی هستند که واقعا عاشق حیوانات هستند و برایش خروس با ببر و مار سمی، تفاوت زیادی ندارد، نفیسه روشن، هنرپیشه معروف تهرانی بوده که به واسطه تصاویر گوناگونی که از دهکده حیواناتش و زندگی مسالمت آمیز با آنان در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، یکی از پر مخاطب ترین سلبریتی های ایرانی در شبکه های اجتماعی به شمار می رود. او یک سوارکار حرفه ای و حامی حیوانات بوده و در این زمینه، در کمپ های حمایت از حیوانات بسیار فعالیت داشته است.

خانواده او دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه، سمور و مار باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد، او حالا یک مینی باغ وحش از انواع مختلف حیوانات در خانه اش دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kz9x3