پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 10:50
رضا صادقی | رضا صادقی خواننده | رضا صادقی استوری جدید
کد خبر: 11940

عاشقانه های رضا صادقی علنی شد | رضا صادقی با این استوری دست هرچی عاشقه از پشت بست + عکس

رضا صادقی خواننده معروف کشورمان استوری جدیدی منتشر کرده و از عاشقانه های خود سخن گفته است.

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان است. رضا صادقی اصالتا جنوبی و زاده بندرعباس است. رضا صادقی  متاهل می باشد.رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت 20 بهمن 1390 وقتی 32 ساله بود به ازدواج منتهی شد.ثمره این زندگی حالا دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن 92 و ویانا متولد خرداد 96 می باشد.رضا صادقی در اینستاگرام خود ضمن انتشار تصویری از خود از عشق سخن می گوید همراهان ستاره پارسی در ادامه استوری رضا صادقی را مشاهده کنید.

رضا صادقی

این خواننده که از اولین شروع خود در عرصه موسیقی مشکی می پوشد می گوید حتی در مراسم ازدواجم هم مشکی پوشیدم.

وقتی وارد مراسم شدم یکی گفت : اِ، یکی گفت: رضا ؟ یکی گفت: مشکی آخه ؟!! ولی اما اگر غیر از مشکی می پوشیدم تماما روی هر آن چیزی که گفته بودم باید خط می کشیدم.

من گفتم مشکی رنگه عشقه الان من به عشقی دارم می رسم که عشق شاعرانه ، قلبی و احساس من است و اگر با رنگی غیر از این بیایم دروغ گفته ام.

من دختر دیگری به اسم «ایران» دارم که به فرزندی قبولش کردم ، او را کنار سطل زباله در اصفهان رها کرده بودند.

چون پدر و مادر دارد او را به من نمی دهند ولی حضانت او با من است ، قبل از شیوع کرونا از ناحیه چشم مشکلی داشت که جراحی شد و خدا را شکر بهتر است.

رضا صادقی از سال 1372 تا سال 99 بیش از 28 آلبوم رسمی منتشر کرده است.در بیشتر آثارش ، ترانه سرایی و آهنگ سازی به عهده خودش بوده و در اشعار بندری اش از سروده‌ های ابراهیم منصفی و محمد علی قویدل استفاده کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4plga3