یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 17:13
زنده شدن مرد
کد خبر: 11951

زنده شدن مرد هندوستانی در سردخانه + فیلم

یک مرد هندوستانی که به مدت 7 ساعت به سردخانه منتقل شده بود ناگهان زنده شد.

این مرد 40 ساله پس از آنکه مرگش توسط پزشکان بیمارستان مورد تایید قرار گرفت برای انجام کالبدشکافی به سردخانه منتقل شده بود. « سریکش کومار»، یک برقکار اهل مرادآباد، پنجشنبه شب پس از تصادف با یک موتورسیکلت به بیمارستان محلی انتقال یافته بود. پزشکان پس از معاینات اولیه مرگ این مرد جوان را اعلام کردند.

زنده شدن مرد هندوستانی در سردخانه

جسد این مرد سپس به سردخانه بیمارستان منتقل شد تا روز بعد کالبدشکافی انجام شود. حدود 7 ساعت بعد در حالی که خانواده کومار رضایتنامه مربوط برای انجام کالبدشکافی را امضاء کرده بودند خواهر زن وی متوجه حرکت انگشتانش دامادش در سردخانه می شود.

در ویدئویی که به شکل گسترده در فضای مجازی دست به دست می شود صدای خواهر زن کومار شنیده می شود که می گوید: « کومار اصلا نمرده است. چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ او می خواهد چیزی بگوید. او نفس می کشد.»

در این ویدئو این مرد در حالی که در کف سردخانه روی زمین افتاده و بدنش حرکت می کند دیده می شود.

لحظتی بعد آنها از پزشکان و پلیس خواستند تا برای بررسی این اتفاق فورا در سردخانه حاضر شوند. دکتر "شیو سینگ"، رئیس بیمارستان محلی مرادآباد گفت: « پزشک وقت اورژانس در ساعت 3 بامداد این مرد را مورد معاینه قرار داد و متوجه شد که قلب او از کار ایستاده است. او به من گفت چندین بار معاینه را انجام داد و بعد از اینکه از مرگ این بیمار مطمئن شد مرگ وی را اعلام کرد. روز بعد این مرد توسط خانواده اش و پلیس در سردخانه زنده پیدا شد. در حال حاضر اولویت ما نجات زندگی این مرد است.»

پس از قطعی شدن زنده بودن کومار، او بلافاصله به داخل مرکز پزشکی بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. بنا به اعلام رسانه های محلی هند حال این مرد در حال بهبود است.

 خانواده کومار شکایتی را بر علیه بیمارستان به اداره پلیس ارائه داده اند. " مادهو بالا "، یکی از اقوام کومار در این باره گفت: « ما شکایت خود را به خاطر سهل انگاری پزشکان بیمارستان که نزدیک بود یک مرد زنده را به کشتن دهند در اداره پلیس  مطرح کردیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48p9w3