دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 04:45
مرگ | مرگ زن جوان | مرگ به دلیل عمل جراحی
کد خبر: 11962

مرگ زن جوان حین عمل جراحی زیبایی جنجالی شد !

مرگ یک زن جوان تهرانی35 ساله در حین عمل زیبایی ساکشن در اتاق عمل جنجال به پا کرد.

عمل جراحی برای زیبایی از گذشته تا به امروز دارای عوارض و خطرات زیادی بوده و حتی باعث مرگ نیز می شود.اما در دهه های اخیر با توجه به پیشرفت ها علوم پزشکی مرگ حین عمل جراحی کمتر شده است یکی از ترس ها و سوالاتی که افراد اغلب قبل از عمل جراحی دارند آیا باعث آسیب سلامتی یا حتی احتمال مرگ در حین عمل زیبایی وجود دارد؟استفاده از میزان بالای داروهای بیهوشی، درخواست نا به جای میزان زیادی از گازهای بیهوشی، مراقبت و پایش نامطلوب بیمار در هنگام بیهوشی و اختلال عملکرد تجهیزات و دستگاه های بیهوشی مثل نارسایی اکسیژن و اختلال در عملکرد سیستم تهویه بیهوشی می تواند سبب پیدایش عوارض و خطر مرگ و میر گردد.

زن جوان زمانی که برای عمل لاغری ساکشن به کلینیک زیبایی مراجعه کرد، نمی‌دانست با پای خود به سمت مرگ می‌رود.

چند روز قبل خبر مرگ زن 35 ساله‌ای به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. بدنبال اعلام خبر، بازپرس جنایی دستور تحقیقات صادر کرد و در بررسی‌های صورت گرفته، همسر زن جوان گفت: همسرم اضافه وزن داشت و تصمیم گرفته بود که وزنش را کم کند.

رژیم‌های مختلف گرفت اما بی فایده بود. تا اینکه یکی از دوستان همسرم به او پیشنهاد عمل ساکشن داد و در نهایت پس از کلی جست و جو در اینستاگرام، کلینیکی را پیدا کرد و برای عمل به آنجا رفت.

مرگ حین عمل زیبایی

به ما گفتند عمل دو ساعت طول می‌کشد اما 5 ساعت طول کشید و درنهایت هم خبر دادند که همسرم هنگام عمل فوت کرده است. حالا هم من از کادر درمان کلینیک شکایت دارم. باتوجه به شکایت خانواده زن جوان پرونده برای رسیدگی به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جرایم جنایی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3njok2