پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 10:40
تاجر | مرگ تاجر | مرگ تاجر هندی
کد خبر: 11977

مرگ ناگهانی تاجر معروف در کلینیک دندانپزشکی + فیلم

تاجر هندوستانی در کلینیک دندانپزشکی به ناگهان روی زمین افتاد و جانش را از دست داد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مرگ تراژدیک یک تاجر محلی در یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی کشور هند را به تصویر می‌کشد. این تاجر که نامش " دیلیپ کومار " اعلام شده در کلینیک دندانپزشکی منتظر رسیدن نوبتش بود که دچار سکته ناگهانی شد و تاجر جانش را از دست داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در کلینیکی در شهر بارمِر واقع در ایالت راجاستان هند رخ داد. ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است چگونگی مرگ این مرد میانسال را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که کومار پس از ورود به داخل کلینیک سرگرم خواندن روزنامه می‌شود. لحظاتی بعد او در حالی که دچار علائم حمله قلبی شده دستان خود را به طرفین باز کرده و سپس بیهوش شده و روی زمین سقوط میی کند. در ادامه منشی کلینیک دندانپزشکی و افرادی که در داخل یک اتاق حضور دارند به کمک وی می‌تابند.

بنا به این گزارش پس از این حادثه این مرد با تاکسی به بیمارستان ناهاتا منتقل شد، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند. دکتر " کاپیل جیان "، رئیس کلینیک دندانپزشکی در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت که از مرگ این بیمار در داخل کلینیک شوکه شده و تنها توانسته خبر سکته قلبی وی را به خانواده اش اطلاع دهد.گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در خصوص این حادثه در حال انجام است.

منبع:مخاطب24


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aqny3