پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 16:48
مرد کلاهبردار
کد خبر: 11987

دستگیری مرد کلاهبردار در لباس سرهنگ ارتش! + تصاویر

مردی که با پوشیدن لباس نظامی ارتش ، خود را یک سرهنگ معرفی می کرد سرانجام بازداشت شد.

یک مرد چینی به تازگی پس از اینکه مشخص شد در نقش یک  سرهنگ ارشد ارتش چین ظاهر شده است دستگیر شد. این مرد به مدت بیش از 4 سال با پوشیدن یونیفرم ارتش خود را یک درجه دار ارشد معرفی می کرد. هدف او از این اقدام کسب احترام نزد مردم محلی بود.

مرد کلاهبردار

پلیس محلی چین در شهر جیان، واقع در استان جیانگشی چین، بیانیه‌ای درباره دستگیری این مرد منتشر کرد. در بیانیه پلیس چین آمده که این مرد بیش از چهار سال بود که نقش یک سرهنگ ارشد در بخش موشکی ارتش چین را بازی می کرد.

مرد کلاهبردار

این مرد که نامش"ژو" اعلام شده زمانی دستگیر شد که برای آزمایش کووید-19 در یک مرکز پزشکی با لباس رسمی حاضر شده بود. او حتی مدارک شناسایی با خود به همراه داشت که وی را یک سرهنگ ارتش معرفی می کرد. با این حال، زمانی که کارکنان مرکز پزشکی نام او را از طریق پایگاه داده ها بررسی کردند کسی را با عنوان او در ارتش چین نیافتند.

مرد میانسال در بازجویی پلیس اعتراف کرد که سرهنگ نبوده و یونیفرم و مدارک شناسایی خود را از طریق اینترنت خریداری کرده است. او گفت که همیشه آرزوی داشتن یک موقعیت بسیار مورد احترام در ارتش چین را داشت تا از آن طریق، احترام بیشتر مردم را به دست آورد. به همین دلیل، وقتی در سال 2018 یک لباس سرهنگ را در اینترنت پیدا کرد، تصمیم گرفت که زندگی جدیدی را به عنوان یک افسر ارتش آغاز کند.

گفتنی است؛ جعل هویت پرسنل ارتش در چین، جرم بسیار سنگینی تلقی می شود و به همین دلیل این مرد با عواقب شدید اقدامات خود روبرو خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2okgd4