چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/05 11:45
اینستاگرام | خودکشی در اینستاگرام | شکایت از اینستاگرام
کد خبر: 12045

پای اینستاگرام به پرونده خودکشی یک دختر نوجوان باز شد

والدین یک نوجوان آمریکایی بخاطر تقلید خودکشی دخترشان با دیدن فیلمی در اینستاگرام از این شبکه اجتماعی شکایت کردند.

اینستاگرام در خودکشی دختر جوان آمریکایی نقش دارد.این دختر آمریکایی با دنبال کردن پست هایی درباره ی نحوه ی خودکشی در اینستاگرام خودش را حلق آویز کرد.در ادامه با ستاره پارسی درباره این خودکشی که برای اینستاگرام دردسر ساز شد همراه ما باشید.

راز مرگ انگلین رابرتز ۱۴ ساله که در آگوست ۲۰۲۰ به طور مشکوکی در اتاق خوابش حلق آویز شده بود، پس از تلاش‌های والدین وی برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه فاش شد.

پدر این دختر آمریکایی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت که بعد از خودکشی دخترش متوجه شده که یکی از دوستان انگلین ویدئویی را در اینستاگرام برای او ارسال کرده که در آن زنی به دروغ وانمود می‌کند خود را حلق آویز کرده است و در نهایت این دختر ۱۴ ساله برای ساختن ویدئویی مشابه و انتشار آن در اینستاگرام تلاش به بازسازی این ویدئو می‌کند که در نتیجه آن پس از اینکه پدر و مادرش جسد او را در اتاق خوابش پیدا می‌کنند، پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

اینستاگرام دلیل خودکشی

پدر و مادر این دختر ۱۴ ساله در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا گفته اند که آن‌ها اطلاع نداشتند دخترشان چه محتوا‌های مضری را در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کرده است.

در ماه‌های اخیر در آمریکا شکایت از غول‌های فناوری مانند متا و برخی شبکه‌های اجتماعی به دلیل ترویج خشونت و انتشار محتوا‌های غیر اخلاقی رو به افزایش بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2x5zz4