پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 14:26
شکیرا | همسر شکیرا | فرزندان شکیرا
کد خبر: 12109

عشق کم سن وسال شکیرا نمایان شد/ نمایی خفن شکیرا از این پسر جوان غوغا کرد

عشق کم سن وسال شکیرا نمایان شد.

شکیرا ایزابل مبارک ریپل، مشهور بـه شکیرا، خواننده و رقاص مشهور و پرطرفدار کلمبیایی اسـت. شکیرا تا کنون موفق بـه دریافت جوایز متعددی شده و رکورد هـای فراوانی را کسب کرده اسـت. شکیرا با فروش بیش از ۷۰ میلیون نسخه از آلبوم ” Worldwide ” خود، توانست عنوان پرفروش ترین خواننده کلمبیایی در تاریخ موسیقی کلمبیا را ازآن خود کند. شکیرا با جرارد پیکه نامزد کرده بود و دارای دو پسر 7 و 9 ساله است.

جنیفر لوپز

کولاک شکیرا با تیپ عربی در صحرا غوغا کرد.

شکیرا

شکیرا بعد جدایی از پیکه سراغ جوان ۲۴ ساله ای رفته که مربی موج سواری است.

شکیرا

در اخباری که امروز در توییتر دست به دست می شود گفته شده شکیرا همسر سابق جرارد پیکه که بخاطر خیانت پیکه از وی جدا شده با ایکر کاسیاس دروازه بان پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وارد رابطه جدیدی شده است.

شکیرا

صفحه اینستاگرامی کاسیاس نیز با بازنشر اخباری در این خصوص به این شایعه دامن زده است.

چندی پیش خبر رابطه شکیرا با رافائل نادال تنیسور اسپانیایی پخش شد که مشخص شد شیطنت رسانه ای بوده؛ حال باید دید رابطه شکیرا و کاسیاس جدی است

عکس لو رفته از شکیرا و رافائل نادال تنیسور مشهور اسپانیایی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و رابطه این دو نفر را فاش کرد.

شکیرا

خبرنگاری که پیش تر رابطه پنهانی جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی را فاش کرده بود، اکنون مدعی شده شکیرا پیش از رابطه با مدافع بارسلونا با رافائل نادال تنیسور مشهور اسپانیایی رابطه عاشقانه داشته اما پس از ارتباط با پیکه خیانتی به او نکرده است.

جرارد پیکه

شکیرا و جرارد پیکه جدا شدند

نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد. ظاهرا رابطه ۱۲ ساله ستاره فوتبال به پایان خود نزدیک شده است.

جرارد پیکه و شکیرا پس از 12 سال زندگی مشترک جدا شدند. شکیرا به خیانت پیکه پی برده و دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد.

شکیرا و پیکه رسماً جدایی خودشون رو اعلام کردند.

«ما بابت انتشار این خبر متأسفیم اما تایید میکنیم که از یکدیگر جدا خواهیم شد‌. به دلیل اینکه فرزندانمان اولویت ما هستند از رسانه‌ها و مردم میخواهیم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارند.»

جرارد پیکه

پس از اعلام این خبر، شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی مطرح شد و حتی برخی مدعی شدند مادر گاوی، بازیکن جوان بارسلونا همان معشوقه جدید پیکه است. با این حال ال پریودیکو، اطلاعات جدیدی در این مورد منتشر کرد. این منبع هرگونه ارتباط پیکه با مادر گاوی را رد کرد و مدعی شد معشوقه جدید پیکه که منجر به جدایی او از شکیرا شده، یک دانشجوی عادی اهل کاتالونیا است. او 20 سال دارد و به صورت پاره وقت به عنوان میهماندار در مراسم و جشن ها فعالیت می کند. پیکه ماه هاست با او به صورت مخفیانه ملاقات می کند و شکیرا اخیرا به پیکه مشکوک شده و در نهایت به خیانت شریک زندگی خود پی برده است. در شرایطی که پیکه در خانه مجردی خود زندگی می کند، شکیرا همراه با دو فرزندشان یعنی ساشا و میلان به ایبیزا رفته و تعطیلات تابستانی را سپری می کند. خبرنگار ال پریودیکو اعلام کرد به زودی برای اثبات ادعای خود، تصاویر معشوقه جدید پیکه را منتشر خواهد کرد.

بعد از کلیپ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی بود که جرارد پیکه و شکیرا رابطه خود را آغاز کردند و حالا بعد از بیش از یک‌دهه، این خواننده مشهور به همسر اسپانیایی خود مشکوک شده است. ‌اقامت جرارد پیکه در آپارتمان قدیمی‌اش در بارسلونا شایعات مشکلات بین این ستاره اسپانیایی و شکیرا را تقویت کرده است.

همچنین شکیرا اغلب تصویری از خود در کنار جرارد پیکه را در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد، اما از تاریخ ۲۱ مارچ این روند تغییر کرده و تها عکسی از خود خواننده در قسمت پروفایل قرار گرفته است. اما اخبار حاکی از آن است که شکیرا متوجه شده جرارد پیکه با زن دیگری ارتباط دارد و به همین دلیل احتمالا

به نظر می‌رسد جرارد پیکه با ریکی پویگ، بازیکن جوان بارسلونا چندین بار در کلوپ‌های شبانه حاضر شده و شکیرا نیز متوجه این موضوع شده است. گفتنی است جرارد پیکه و شکیرا دو فرزند هفت و ۹ ساله دارند.

جرارد پیکه

رسانه‌های اسپانیایی حتی امروز خبر حمله عصبی شکیرا و انتقال او به یک کلینیک در بارسلونا را نیز گزارش دادند. اتفاقی که شنبه گذشته رخ داده بود. در اوج شایعات، شکیرا و پیکه ساعاتی پیش باهم دیده شدند. هر دو در ماشین و نزدیکی منزل‌شان حضور داشتند و مادر این خواننده، نیدیا دل کارمن ریپول هم در صندلی عقب نشسته بود. باید دید این به معنای پایان اختلاف و آشتی این زوج است یا خیر.

شکیرا

بیوگرافی شکیرا

شکیرا در شهر بارانکیا، کلمبیا زاده شد. او تنها فرزند ویلیام مبارک چادید و نیدیا دل مارمن ریپل تورادو است. پدربزرگ و مادربزرگ پدری او اهل لبنان هستند اما با نیویورک مهاجرت کردند، جایی که پدر او به دنیا آمد. سپس پدرش در ۵ سالگی به کلمبیا مهاجرت کرد. نام شکیرا برگرفته از لغت عربی "شاکرة" است که همان مؤنث لغت "شاکر" به معنای شکرگزار است. او از طرف مادرش دارای اجداد کاتالانی، اسپانیایی و ایتالیایی است.

مذهب شکیرا

 شکیرا دارای مذهب کاتولیک است و در مدارس کاتولیک درس خوانده است. او از ازدواج قبلی پدرش هشت خواهر و برادر بزرگتر دارد. شکیرا بخش اعظم دوران جوانی خود را در بارانکیا، شهری واقع در سواحل شمالی کارائیب کلمبیا گذراند و اولین ترانه خود را با نام "La Rosa De Cristal" (به فارسی: گل رز بلوری) هنگامی که تنها ۴ سال داشت نوشت؛ در همان دوران، او مجذوب داستان‌نویسی پدرش با ماشین‌های تحریر شد، و از وی درخواست یک داستان به عنوان هدیه کریسمسش کرد. او آن ماشین تحریر را در هفت سالگی از پدرش گرفت و از آن زمان به بعد، نوشتن ترانه‌هایش را ادامه داد. سرانجام این ترانه‌ها به آهنگ تبدیل شدند. وقتی که شکیرا دو ساله بود، یکی از برادران ناتنی‌اش را در یک تصادف رانندگی از دست داد. شش سال بعد، در هشت سالگی، شکیرا اولین ترانه خود را با عنوان "Tus gafas oscuras" (به فارسی: عینک تاریک تو) نوشت، که از پدرش الهام گرفته بود که سالها برای مخفی کردن غم و اندوه خود عینک تیره می‌پوشید.

جرارد پیکه

پدر و مادر شکیرا

وقتی شکیرا چهار ساله بود، پدرش او را به یک رستوران محلی در خاورمیانه برد، جایی که شکیرا برای اولین بار با ساز گابلت درام (نوعی تنبک عربی) آشنا شد، یک طبل سنتی که در موسیقی عربی مورد استفاده قرار می‌گرفت و معمولاً با رقص شکم همراه بود. او شروع به رقص روی میز کرد و این تجربه او باعث شد متوجه شود که دوست دارد نوازنده شود. او در مدرسه کاتولیک خود از خواندن برای همکلاسی‌ها و معلمان (و حتی راهبه‌ها) لذت می‌برد، اما در کلاس دوم، او را برای خواندن در گروه کر مدرسه رد کردند زیرا ویبراتو صدای او خیلی قوی بود. معلم موسیقی به او گفت که صدایش شبیه بز است. 

در مدرسه او را به دلیل اختلال ADHD اش، بسیار از کلاس بیرون می‌انداختند. او می‌گوید که همچنین در مدرسه به عنوان «دخترک رقاص شکم» نیز شناخته می‌شد، زیرا او هر جمعه در مدرسه تعدادی از حرکات رقصی که آموخته بود را به دیگران نشان می‌داد. او می‌گوید: «به این ترتیب من اشتیاق خودم را برای اجرای زنده رقص کشف کردم.» پدرش یکبار او را به دیدن بچه‌های یتیم در یک پارک محلی برد تا شکرگذار داشته‌ها و تربیتش باشد. او می‌گوید این تصاویر در ذهنش ماند و به خودش قول داد تا وقتی یک هنرمند معروف شد به این بچه‌ها کمک کند.

خوانندگی شکیرا

در بین سنین ۱۰ تا ۱۳ سالگی، شکیرا به رویدادهای مختلفی در شهر بارانکیا دعوت شد و از این راه اندکی در آن منطقه شناخته تر شد.

 در همین زمان او با تهیه‌کننده محلی تئاتر، مونیکا آریزا (Monica Ariza) آشنا شد. او از استعداد شکیرا تحت تأثیر قرار گرفت و به او در زمینه هنرش کمک کرد. آریزا در طی سفری از بارانکیا به بوگوتا، از یکی از مجریان شرکت سونی، سیرو وارگاس (Ciro Vargas) خواست تا در لابی هتل، چند بیننده برای دیدن اجرای شکیرا پیدا کند. شکیرا بسیار مورد توجه وارگاس قرار گرفت و با بازگشت وارگاس به دفتر سونی، نسخه ای از نوار ضبط شده از شکیرا را به یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی آن شرکت داد. با این حال آن تهیه‌کننده، چندان تحت تأثیر اجرای شکیرا قرار نگرفت. وارگاس اعتراضی نکرد اما ناامید نشد و در بوگوتا اجرایی دیگر برای شکیرا برپا کرد و برخی از مجریان شرکت سونی کلمبیا را به این اجرا دعوت کرد تا شاید بتواند آنها را تحت تأثیر اجرای شکیرا قرار دهد. او سه ترانه را برای مجری‌ها اجرا کرد و به قدری آنها را تحت تأثیر قرار داد که آنها برای ضبط سه آلبوم با شکیرا قرارداد امضا کردند.

اولین آلبوم شکیرا

اولین آلبوم شکیرا، آلبوم افسون، در سال ۱۹۹۰ هنگامی که او تنها ۱۳ سال داشت در سونی میوزیک کلمبیا ضبط شد. این ترانه‌ها، مجموعه‌ای از وی است که از سن هشت سالگی سروده که در سبک پاپ-راک با ادبیات بالاد بودند. این آلبوم در ژوئن ۱۹۹۱ منتشر شد و جز خود آلبوم «افسون» شامل سه تک آهنگ دیگر هم بود. اگرچه این آلبوم در رادیو کلمبیا بسیار موفق بود و شنوندگان زیادی را متوجه شکیرا جوان کرد، اما این آلبوم از نظر تجاری چندان مناسب نبود، زیرا تنها ۱۲۰۰ نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. پس از شکست آلبوم افسون، نشر موسیقی این آلبوم از شکیرا خواست تا برای ضبط آلبوم بعدی به استودیو برود. گرچه شکیرا در خارج از شهر مادری خود، کلمبیا خیلی شناخته شده نبود، اما در فوریه سال ۱۹۹۳ برای شرکت در یک جشنواره موسیقی به شیلی دعوت شد. این جشنواره به خوانندگان تازه‌کار آمریکای لاتین، فرصتی برای اجرا موسیقی‌های خود می‌داد و برنده توسط هیئت داوران انتخاب می‌شد. شکیرا با اجرای تصنیف "Eres" (به فارسی: تو هستی) برنده جایزه نفر سوم این جشنواره شد. یکی از داورانی که در این جشنواره به شکیرا رای داد، ریکی مارتین ۲۰ ساله بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gnox4