چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 05:45
مدل | مدل مو | مدل مو پسرانه
کد خبر: 12095

انواع مدل مو پسرانه جدید | شیک ترین و جذابترین مدل مو برای آقایان

مدل مو تاثیر زیادی بر چهره آقایان دارد. مدل مو آقایان بسته به فرم چهره و مدل ریش انتخاب می شود.

مدل موی آقایان در جذابیت چهره آنها تاثیر زیادی دارد.استفاده از مدل مو مناسب آقایان با توجه به مدل ریش و فرم چهره آنها می باشد. امروزه با باز شدن پای مد به دنیای استایل موی پسرانه مدل های متنوع و جدیدی از کوتاه تا بلند در میان آقایان رواج یافته است.برای آشنایی با مدل مو پسرانه جذاب و شیک همراه ستاره پارسی باشید.

معرفی استایل موی پسرانه کوتاه

استایل موی پسرانه کوتاه در میان مردان و پسران از محبوبیت بالایی برخوردار است . چرا که این مدل مو در عین زیبایی و خوش استایل بودن نیاز به مراقبت کمتری از مو دارد . از انواع استایل جدید موی پسرانه می توان به : موی کوتاه پوش دار ، فرق از بغل ، مدل سایه روشن ، ارتشی ، سیخ سیخی ، چتری و موهاک اشاره کرد .

در این گزارش قصد داریم جدیدترین مدل های مو پسرانه و استایل های به روز با انواع لباس و کلاه را که می توانید داشته باشید را به صورت کامل به همراه جدیدترین تصاویر شرح دهیم .

مدل موی فید

مدل مو پسرانه

 

 

مدل موی فید (Fade) یکی از پرطرفدارترین مدل های مو بین جوانان است . خود سبک فید دارای چهار حالت فید کم ، متوسط ، زیاد و فید طاس می باشد .

اگر دارای موهای پرپشت و تراکم بالایی هستید می توانید مدل های فید کم تا متوسط را استفاده کنید . اما اگر دارای مو های کم پشت هستید تا علاقه ای به داشتن موی زیاد در اطراف سر خود ندارید باید از مدل های فید زیاد و فیاد طاس استفاده کنید .

در مدل موی فید با استفاده از انواع کلاه نظیر کلاه کپ و یا کلاه لئونی می توانید استایل فوق العاده ای داشته باشید.

مدل موی آندر کات

مدل مو پسرانه

این مدل از استایل و مدل به گونه ای است که قسمت دور سر کاملا خالی از مو می شود به گونه ای که سفیدی پست سر مشخص می باشد . این مدل از مو برای افراد دارای تراکم کم مو یا مطابق سلیقه برای سایر افراد نیز مناسب است. پس از خالی کردن اطراف س می توانید موی بالا سر را به سمت چپ یا راست و همچنین پشت حالت دهید تا استایل کاملا جذاب و اسپرتی داشته باشید .

مدل موی آندر کات جدا شده

مدل مو

این مدل از مو دقیقا مشابه اندرکات بوده با این تفاوت که قسمت موهای کم پشت اطراف سر و موهای بالای سر از یکدیگر به وسیله یک خط جدا شده اند .

مدل موی کوییف

مدل مو پسرانه

این مدل یکی دیگر از مدل های کلاسیک است که می توان گفت به برای بسیاری از صورت ها جذاب می باشد . این مدل مو در قسمت جلو سر دارای تراکم بیشتر و به سمت پشت کمتر می شود . با بلند بودن جلوی مو می توان استایل های جذابی با این مدل مو داشت .


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z7nn2