شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 09:45
نانسی عجرم | نانسی عجرم خواننده | نانسی عجرم جدید
کد خبر: 12134

نانسی عجرم از سلطان خود رونمایی کرد | این مرد سلطان نانسی عجرم است+عکس

نانسی عجرم خواننده معروف دنیای عرب با انتشار عکسی گفت: این مرد سلطان من است.

نانسی عجرم خواننده عرب است نانسی عجرم شهرت جهانی دارد.وی متاهل است و 3 فرزند دارد. همسر نانسی عجرم دندان پزشک می باشد.نانسی عجرم با انتشار عکسی در کنار جورج وسوف خواننده لبنانی معروف به "سلطان الطرب" سلطان مطربی در دنیای موسیقی عربی نوشته است در کنار سلطان در ادامه عکس این دو خواننده را در ستاره پارسی ببینید.

نانسی عجرم

نانسی عجرم در سال ۲۰۰۸ میلادی پس از یک ماجرای عاشقانه با دندانپزشک خود به نام فادی الهاشم ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۹ به عنوان سفیر حسن نیت سازمان یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.

نانسی عجرم

همسر نانسی عجرم یک شخصیت استثنائی, با فرهنگ و خونگرم دارد و خیلی سخت می توان آدمی با چنین ویژگی هایی پیدا کرد. او علاوه بر اینکه یک دندانپزشک کاربلد است, همسری مهربان و وفادار نیز هست. نانسی عجرم بیمار دکتر فادی الهاشم بود و دو سال به مطب او رفت و آمد داشته است. در این مدت این دو نفر عاشق هم می شوند اما از ابراز حقیقت خجالت می کشیدند.

فادی الهاشم اعتراف می کند زمانی که عاشق نانسی شده بودم با خودم فکر می کردم که او یک کودک است و من چه طور عاشق یک کودک شده ام؟! یک بار هم که نانسی در حال پرداخت هزینه ویزیت به منشی مطب بود, فادی الهاشم به او می گوید: خواهش می کنم خانم عجرم, شما مثل خواهر کوچک من هستید. این جمله نانسی را بسیار سرخورده و ناامید می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jq5z2