پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/09 11:30
سهام عدالت | سود سهام عدالت| ثبت نام دروغین سهام عدالت
کد خبر: 12172

ثبت نام دروغین سهام عدالت | ثبت نام کذب سهام عدالت در برخی از کافی نت ها

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از ثبت نام کذب برخی واحدهای کافی‌نت و پست بانک برای سهام عدالت هشدار داد.

هادی نامور مدیر بازرسی اسناف گفت:با وجود تاکید مداوم شاهد ثبت نام دروغین سهام عدالت از سوی برخی کافی نت های سطح شهرستان هستیم.ایشان همچنین گفتند برای تعدادی از کافی نت و پست بانک متخلف که اقدام به ثبت نام کذب مردم در سهام عدالت کرده اند پرونده تخلف تنظیم شده است آماده ارجاع به مراجع قانونی و ذی صلاح است.در ستاره پارسی ادامه خبر در خصوص ثبت نام کذب سهام عدالت را بخوانید.

وی با اشاره به اینکه تعداد این مراکز انگشت شمار هستند، خاطرنشان کرد: این مراکز تنها برای منافع خود و عدم اطلاع مردم شهرستان با اخذ مبالغ زیادی اقدام به شایعه سازی کرده و باعث مراجعات زیاد عموم مردم به این مراکز و موجب مشکلات و اعتراض برخی مردم به همین مراکز شده اند.

نامور تأکید کرد: همشهریان و روستائیان اسدآبادی توجه داشته باشند که در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای از سوی دولت برای ثبت نام سهام عدالت ابلاغ نشده است.

سهام عدالت

وی گفت: در روزهای اخیر مشاهده شده برخی از همشهریان و نیز در بخش روستاهای تابعه برای موضوع سهام عدالت  به مراکز پست بانک ها یا کافی نت ها مراجعه و مبالغی را برای این امر هزینه کرده‌اند در حالیکه بارها عدم ثبت نام جدید سهام عدالت باتوجه به اینکه دولت هیچ ابلاغیه ای در این رابطه اعلام نکرده را به تمامی مراکز پست بانک ها و کافی نت ها اطلاع داده ایم.

و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف اسدآباد، نامور با بیان اینکه در حال حاضر هر گونه ثبت نام جدید سهام عدالت کذب است، اظهار کرد: از همشهریان درخواست داریم تا مراکزی که بابت این موضوع اقدام به اخذ وجه می‌کنند را با شماره های تماس ۳۳۱۲۶۵۵۴ و ۱۲۴ به بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صمت معرفی کرده و هرگونه اخبار مطمئن و موثق در ارنباط با ثبت نام جدید سهام عدالت را تنها از منابع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45y5d3