پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/10 03:45
رونالدو | کریستیانو رونالدو | رونالدو در عربستان
کد خبر: 12192

رونالدو با باشگاه النصر به توافق رسید | رونالدو حضورش در تیم النصر را تایید کرد

عناد الرشید خبرنگار عربستانی از توافق رونالدو با تیم النصر خبر داد.

رونالدو بازیکن پرتغالی پس از فسخ قرار داد خود با منچستر یونایتد نزدیک به 2 ماه است که بازیکن آزاد می باشد در این بین شایعات حضور رونالدو در تیم های مختلف زیاد شده بود ولی از میان این تیم ها که به این حواشی دامن میزد تیم النصر بود رونالدو نیز به این حواشی خاتمه نمی داد و سکوت کرده بود ولی حالا زمزمه هایی به گوش می رسد که رونالدو با این تیم عربستانی به توافق رسیده است. این خبر را یکی از خبرنگاران معروف اعلام کرده است.  

رونالدو

یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال عربستان، امضای قرارداد دو و نیم ساله با فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان را به طور رسمی تایید کرد.

 به نقل از رسانه های خبری جهان عرب، باشگاه فوتبال «النصر» عربستان سعودی در نخستین دقایق بامداد امروز (شنبه) با انتشار پیام کوتاهی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که با «کریستیانو رونالدو»، مهاجم 37 ساله تیم ملی فوتبال پرتغال، تا تابستان سال 2025 میلادی قرارداد امضا کرده است.

باشگاه النصر که سابقه 9 قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان و شش قهرمانی در جام پادشاهی این کشور را در کارنامه دارد، در پیام توییتری خود ضمن انتشار تصاویری از رونالدو که پیراهن این باشگاه را در دست گرفته، نوشت: بزرگ ترین ورزشکار جهان رسما به العالمی (لقب النصر) پیوست.

باشگاه النصر در ادامه نیز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که «مسلی آل معمر»، رئیس هیئت مدیره باشگاه اندکی پیش در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، با کریستیانو رونالدو تا سال 2025 قرارداد امضا کرده و این فوق ستاره پرتغالی نیز پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد.

رونالدو با تیم النصر به توافق رسید

در همین حال، کریستیانو رونالدو نیز در نخستین اظهار نظر پس از اعلام انتقال رسمی خود به باشگاه النصر عربستان، عنوان کرد: مشتاق انجام تجربه جدیدی در یک کشور متفاوت هستم؛ چشم اندازی که باشگاه النصر با آن کار می کند بسیار الهام بخش است.

این فوق ستاره پرتغالی در سخنان کوتاه خود از طریق مرکز اطلاع رسانی باشگاه النصر همچنین اظهار داشت: برای پیوستن به بازیکنان هم تیمی خود هیجان زده هستم تا با یکدیگر به تیم برای دستیابی به موفقیت های بیشتر کمک کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه النصر نیز به نوبه خود تصریح کرد: این قرارداد چیزی فراتر از یک فصل جدید تاریخی است. این بازیکن الگوی والایی برای همه ورزشکاران و جوانان در سطح جهان است و با حضور وی در النصر، جهت دستیابی به موفقیت های بیشتری برای باشگاه، ورزش عربستان و نسل های آینده پیش خواهیم رفت.

شایان ذکر است که کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید جایی که علاوه بر کسب بیش از 30 جام مختلف در سطح ملی و باشگاهی از جمله قهرمانی در جام ملت های اروپا و لیگ ملت های این قاره به همراه تیم ملی پرتغال و پنج لیگ قهرمانان اروپا، چهار جام باشگاه های جهان، سه لیگ برتر انگلیس، دو لالیگای اسپانیا و دو سری آ ایتالیا، پنج بار جایزه توپ طلا و چهار بار نیز جایزه کفش طلای اروپا را دریافت کرده که برای یک بازیکن از این قاره، رکورد محسوب می شود.

این فوق ستاره پرتغالی که برترین گلزن فوتبال جهان در سطح ملی می باشد و تنها بازیکنی است که در پنج دوره مختلف جام جهانی گلزنی کرده، فوتبال حرفه ای خود را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و پس از آن نیز به ترتیب برای باشگاه های فوتبال منچستر یونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا توپ زد سپس برای بار دوم پیراهن سرخپوشان منچستر را به تن کرد با این حال زیاد در این باشگاه دوام نیاورد جایی که قرارداد خود را با آن فسخ کرد و در نهایت نیز به النصر عربستان پیوست تا برای نخستین بار در یک تیم غیر اروپایی بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wgd62