چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 14:17
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 13405

عکس| رسوایی جدید کریستیانو رونالدو | باشگاه عربستانی کریستیانو رونالدو را نمی‌خواست

انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان همچنان در صدر اخبار ورزشی جهان است. انتقالی که شاید تا پیش از جام جهانی کسی فکرش را هم نمی‌کرد.

رونالدو بازیکن پرتغالی پس از فسخ قرار داد خود با منچستر یونایتد نزدیک به 2 ماه است که بازیکن آزاد می باشد در این بین شایعات حضور رونالدو در تیم های مختلف زیاد شده بود ولی از میان این تیم ها که به این حواشی دامن میزد تیم النصر بود رونالدو نیز به این حواشی خاتمه نمی داد و سکوت کرده بود ولی حالا زمزمه هایی به گوش می رسد که رونالدو با این تیم عربستانی به توافق رسیده است. این خبر را یکی از خبرنگاران معروف اعلام کرده است.  

انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان همچنان در صدر اخبار ورزشی جهان است. انتقالی که شاید تا پیش از جام جهانی کسی فکرش را هم نمی‌کرد، ناگهان با مصاحبه جنجالی رونالدو در قطر علیه تن‌هاخ و مدیریت منچستریونایتد و البته فرصت‌طلبی عربستانی‌ها از یک شایعه غیرقابل باور به واقعیت تبدیل شد.

این انتقال به قدری دور از ذهن بود که به نظر می‌رسد حتی مدیرعامل النصر هم انتظارش را نداشته بود!

هنوز ۲۴ ساعت از رسمی شدن قرارداد CR7 با عربستانی‌ها نگذشته که یک توییت قدیمی مربوط به ۲ سال پیش، مدیرعامل النصر را در شرایطی عجیب قرار داده است. در این توییت مسلی آل معمر در پاسخ به درخواست یک هوادار که دوست دارد رونالدو به باشگاه النصر بیاید، با این استدلال که رونالدو از سن و سال اوج خود دور شده نوشته است: اون ۳۶ سالشه!

 

کریستیانو رونالدو

حالا پس از گذشت ۲ سال النصری‌ها در شرایطی با رونالدو قرارداد ۲٫۵ ساله بسته‌اند که او در آستانه ۳۸ سالگی قرار دارد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ajag2