چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 16:58
بهاره رهنما | جدایی بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما
کد خبر: 12261

تیپ ناهماهنگ بهاره رهنما | بهاره رهنما در سبک شنبه یکشنبه اسطوره شد!+عکس

استوری بهاره رهنما با لباس خزش غوغا کرد.

بهاره رهنما یک دختر به نام پریا از ازدواج اولش دارد. همسر دوم بهاره رهنما امیرخسرو عباسی  بوده که از تاجران لوازم آرایشی می باشد و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی دارد و حالا خبرهایی درباره جدایی بهاره رهنما از همسر دومش به گوش میرسد.بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور است. بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. 

استوری بهاره رهنما با لباس خزش غوغا کرد.

بهاره رهنما

کادو ولنتاین عشق بهاره رهنما به بهاره خانم غوغا کرد و حسابی حاشیه ساخت. این تصویر مربوط به قبل از طلاق او با همسرش بوده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و مردم شد .

ثروتی که بهاره خانم داره نتیجه سی سال زحمت نیست بلکه نتیجه تنها چند سال فعالیت در اینستاگرام است که با تبلیغات گسترده از هرر چیزی توانست درآمد هنگفتی را به دست آورد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بوده که او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. ازدواج دوم بهاره با امیر خسرو بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mwxw2