شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 18:30
تعبیر خواب
کد خبر: 12264

تعبیر خواب آش چیست؟ | آش در خواب چه تعبیری دارد؟

در این مطلب تعبیر خواب آش و تعبیر خواب پختن آش و تعبیر دیدن آش نذری و آش پشت پا در خواب و … را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

تعبیر خواب آش با توجه به مزه و طعم آن متفاوت است به صورتی که اگر آش ترش و تند یا شور باشد از دیدگاه تعبیر گران مختلف دارای تعابیری متفاوت است همچنین اگر آش دارای طعمی بد و زننده باشد تفسیر این خواب برای خواب بیننده خوب نیست.

تعبیر خواب آش از دیدگاه معبران اسلامی

دیدن خواب غذاها و خوراکی ها از انواع خواب های معمولی است که ممکن است هر فردی این خواب ها را در طول عمر خود ببیند. در ادامه این مطلب تفسیر دیدن آشهای مختلف در خواب از دیدگاه تعبیر گران مشهور اسلامی را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم.

تعبیر دیدن آش در خواب 

دیدن آش در خواب دارای چه تعبیری است؟

منوچهر مطیعی تهرانی

در کتاب تعبیر خواب منوچهر مطیعی که بر اساس سال ها و تلاش و تحقیق می باشد و با زبان ساده فارسی به تفسیر خواب های مختلف از دیدگاه های متفاوت همچون ابن سیرین و معبران غربی پرداخته است در رابطه با دیدن آش رشته و آش شوربا تعابیر مختلفی را بیان کرده است.

آش رشته:

تفسیر خواب رشته نشانه خیر و برکت و نعمت است و با توجه به اینکه که رشته را از خمیر آرد تهیه می کنند و تعبیر خواب آرد و تعبیر خواب نان خوب است بنابراین دیدن آن نیز در خواب دارای تعبیری نیکو است.

آش شوربا:

دیدن شوربا در خواب بیانگر نعمت و خیر و نیکی برای خواب بیننده است. این تفسیر کلی برای دیدن شوربا در خواب می باشد. در واقع دیدن این غذا و دیگر غذاهای نظیر حلیم، آبگوشت و آش که با استفاده از مواد غذایی متعدد و مختلفی تهیه می گردند، مزه و طعم آن ها مشخص کننده مسیر می باشد.

چنانچه فردی در خوابش تنها شوربا ببیند به معنای خوبی و نعمت می باشد حال چه خود فرد آش را پخته باشد و چه آنکه دیگری پخته باشد و آن را به فرد بدهد تا بخورد و اگر طعم و مزه بدی داشته باشد نشان از ناراحتی و اندوه و غم دارد.

 مبل و میز

 

 قاصدک 24

افراد بسیاری را از کارها به جهت منفعت بردن انجام می دهند و برای شروع آن اقدام می کنند، اما در طی انجام آن با شکست مواجه می شوند و این مساله سبب ناراحتی شان می گردد. بنابراین شوربای که در خواب طعم و مزه بدی دارد نشان دهنده چنین چیزی در خواب می باشد. ترش بودن و شوری شوربا نیز در خواب دارای چنین تفسیری است.

تعبیر دیدن انواع آش

ابن سیرین

در تفسیر خواب ابن سیرین می توان با تفسیر دیدن آش سرکه و آش شوربا و آش زیره آشنا شد که هر کدام به شرح زیر می باشند.

آش سرکه:

اگر فردی در خواب ببیند که آش سرکه را با گوشت گوسفند و عسل و چیزهای خوبی پخته است نشانه این است که معاش و زندگی خوبی را بدست می آورد و به عزت و جاه می رسد.

اگر فردی در خواب ببیند که آش سرکه را با گوشت گاو پخته است عمر وی طولانی می شود و به وسیله افرادی مال و اموال بدست می آورد.

اگر فردی در خواب ببیند که آش سرکه را با گوشت پرنده پخته است به اندازه کم و زیاد بودن گوشت پرنده در آش، بزرگی و حکومت بدست می آورد.

آش سماق:

اگر فردی ببیند که آش سماق را همراه با ماست شیرین و گوشت گوسفند یا بره می خورد بیان کننده این است به همان مقدار از سوی افراد لشکری و سپاهی به وی سود می رسد.

اگر فردی ببیند که آش سماق را با ماست ترش و گوشت خرگوش یا گاو می خورد نشان دهنده این است که به همان مقدار از افراد فرومایه و پست به وی منفعت خواهد رسید.

آش زیره:

اگر فردی ببیند آش زیره می خورد نشان دهنده دشمنی و اندوه و غم می باشد.

تعبیر خواب پختن آش 

جابر مغربی

چنانچه فردی در خواب ببیند که آش سماق را به همراه چیزی ترش میل می کند به نشانه اندوه و غم خواهد بود.

آش نذری

تفسیر خواب آش نذری گرفتن نشانه این است که نعمت و روزی به خواب بیننده می رسد.

اگر فردی در خواب آش نذری بدهد به مقام بالایی می رسد.

پختن آش

تفسیر خواب پختن آش در خواب بیانگر این است که خواب بیننده هدفی در ذهن خود دارد که برای رسیدن به آن هدف باید تلاش کند.

آش پشت پا

دیدن آش پشت پا در خواب نشانه این است که خواب بیننده دارای هدفی است که با تلاش به هدف خود می رسد.

به هم زدن آش

اگر فردی ببیند که در حال به هم زدن آش می باشد به معنای این است که در ذهنش هدفی دارد که برای دستیابی به آن باید تلاش نماید.

تعبیر خواب آش 

در این مطلب با تعبیر دیدن آشهای مختلف در خواب آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت بهره را ببرید و با توجه به خوابی که دیده اید بتوانید تعبیر آن را از بین این تعابیر مختلف پیدا کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p7wr4