چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 05:30
طرز تهیه | طرزتهیه دمنوش | طرز تهیه دمنوش سم زدا
کد خبر: 12347

طرز تهیه دمنوش گیاهی | با این دمنوش با آلودگی هوا مقابله کنید

دمنوش های گیاهی دارای خاصیت دارویی می باشند که باعث می شود سیستم ایمنی بدن تقویت شود در ادامه چند دمنوش گیاهی را در آلودگی هوا برای سم زدایی ریه ها را برای شما قرار داده ایم.

طرز تهیه دمنوش: دمنوش های گیاهی خاصیت درمانی دارند.در این وضعیت آلودگی هوا ما تهیه چند دمنوش گیاهی را به شما پیشنهاد می دهیم طرز تهیه این دمنوش ها بسیار ساده و راحت است.در ادامه با ستاره پارسی همراه ما باشید با طرز تهیه دمنوش سم زدا در این شرایط بد آلودگی هوا که ریه ها در حال آسیب می باشند نیاز هست از مواد طبیعی استفاده کنید که سیتم ایمنی بدن را افزایش می دهد.

دمنوش گیاهی

هنگام بالا رفتن سطح آلودگی هوا با مصرف برخی انواع نوشیدنی‌ها می‌توان سموم را از ریه‌ها پاک کرد. در این مطلب ۳ دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثرات آلودگی هوا را خنثی می‌کنند.

پیش از آنکه آلودگی هوا پیامدهای خود را بر سلامت داشته باشد و با مشکلات جدی‌تر همراه شود لازم است راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن بکار گرفته شوند.

هنگام بالا رفتن سطح آلودگی هوا با مصرف برخی انواع نوشیدنی‌ها می‌توان سموم را از ریه‌ها پاک کرد. در ادامه با ۳ نوشیدنی‌ ساده که ضد اثرات آلودگی هوا هستند، آشنا می‌شوید.

۱- دمنوش لیمو و عسل و زنجبیل

دمنوش گیاهی

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند سرفه و احتقان را کاهش دهد. همچنین عسل از سرفه‌های متوالی جلوگیری کرده و لیمو به دلیل دارا بودن ویتامین C سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. نوشیدن این دمنوش ریه‌ها را به طور طبیعی پاکسازی می‌کند.

۲- چای سبز

دمنوش گیاهی

این دمنوش علاوه بر آنکه به کاهش وزن کمک می‌کند حاوی آنتی‌اکسیدان است که مواد سمی را از بدن دفع کرده و گوارش را بهبود می‌دهد.

۳- نوشیدنی زردچوبه و زنجبیل

دمنوش گیاهی

خواص دارویی زردچوبه در کنترل سرفه، احتقان و سرماخوردگی تایید شده‌ است. کورکومین موجود در زردچوبه خواص ضد التهابی، آنتی‌اکسیدانی و ضد سرطانی دارد. همچنین زنجبیل حالت تهوع را برطرف کرده و احتقان را کاهش می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zlmz4