چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 11:59
ترانه علیدوستی | دختر ترانه علیدوستی | همسر ترانه علیدوستی | ترانه علیدوستی و پدرش
کد خبر: 12362

ترانه علیدوستی از زندان آزاد شد | اولین تصویر ترانه علیدوستی بعد از آزادی از زندان

نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی که امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی این بازیگر را اعلام کرده بود استوری خود را تصحیح کرد و نوشت که ترانه آزاد خواهد شد. این بازیگر مشهور سینما روز ۲۶ آذر در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

ترانه علیدوستی  بازیگر معروف سینمای ایران است. ترانه علیدوستی  دارای یک دختر است. ترانه علیدوستی  متولد تهران است .ترانه علیدوستی  به تازگی ازدواج کرده است. اخبار  ترانه علیدوستی  را با ما دنبال کنید.​

ترانه علیدوستی از زندان آزاد شد

 ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

چند تن از هنرمندان در مقابل زندان اوین به استقبال او آمده بودند.

ترانه علیدوستی

نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی این بازیگر را اعلام کرد.

خبرگزاری قوه قضاییه: ترانه علیدوستی در مورد برخی ادعاهایش سندی ارائه نکرد؛ به دستور مقام قضایی بازداشت شد / پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است

به گزارش «انتخاب»، ترانه علیدوستی، بازیگر سینما روز ۲۶ آذر بعد از حضور نیروهای امنیتی در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

در آن روز خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه نوشت: در پی برخی اظهارنظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی، از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند. در همین راستا، ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح شده‌اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

امروز زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی خبر داده بود که با پذیرش وثیقه موکل خانم ‎ترانه علیدوستی امروز از زندان اوین آزاد می‌شود.

نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی که ساعتی قبل خبر از آزادی دخترش داده بود استوری خود را تصحیح کرد و خبر داد که ترانه هنوز آزاد نشده است. او نوشت «ترانه ایران آزاد خواهد شد، تصحیح می شود »

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n5br3