چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 06:45
ترفند | ترفند آرایشی | ترفند آرایشی 30 سالگی
کد خبر: 12422

ترفند آرایشی | 7 ترفند مهم آرایش در سن 30 سالگی

یک سری نکات در آرایش کردن بسیار مهم است با رعایت آنها به زیبایی آرایشتان افزوده می شود در این مطلب با نکات آرایشی در 30 سالگی همراه ما باشید.

ترفند آرایشی : نحوه صحیح آرایش بسیار برای خانم ها در هر سنی مهم است آرایش کردن دارای ترفند های خاص خود است خانم ها در هر سنی که باشند باید این ترفند ها را رعایت کنند تا زیبایی آنها دو برابر شود. در این مطلب ما ترفند ونکته های کلیدی نحوه آرایش در 30 سالگی را برای شما قرار داده ایم.

ترفند آرایش

در 30 سالگی اوج زیبایی را تجربه می­کنید. در این سن چربی دوران جوانی کمرنگ­تر شده و صورت شما رو به پخته شدن می­کند. هنوز هم می‌توانید در دهه 30 زندگی‌تان با آرایش لذت زیادی ببرید، اما باید با انجام چند اصلاح کوچک در روال انجام آرایش و خدمات زیبایی‌ که دریافت می­کنید همه چیز را اصولی جلو ببرید. محصولاتی آرایشی که استفاده می‌کنید و ابزارهای مورد نیاز آرایش را برای مراقبت بیشتر از پوست خود را جدی بگیرید. 

ابروهای پر و پهن داشته باشید

ترفند آرایش

ابروهای پر بهترین ابروها هستند. اکنون نیازی نیست دائم به آرایشگاه بروید و ابروهای خود را کوتاه و کم کنید. این کار چند سالی است که برای کسی جذاب نیست. ابروهای پر و بلند خود را دست نخورده باقی بگذارید. ابروهایی پر شما را جوان و شاداب نشان می­دهد. اگر ابروهایی کم حجم دارید برای اینکه چهره خود را زیباتر کنید، می­توانید از یک نوع مداد ابرو هاشوری با قیمت مناسب کمک بگیرید. این کار به زیبایی چهره شما می ­افزاید و ابروهای شما را پرتر نشان می­دهد. پس از شانه کردن ابروها می­توانید بین تارهای ابرو را با هاشور پر کنید.

رطوبت را در آغوش بگیرید

مراقبت از پوست خوب باید اولین قدم در روال زیبایی شما در هر سنی باشد، اما با افزایش سن، سلامت پوست شما اهمیت بیشتری پیدا می­کند. اکنون زمان آن است که روی یک مرطوب کننده خوب، کرم دور چشم و سرم یا کرم شب سرمایه گذاری کنید و به طور معمول از آن استفاده کنید (یعنی صبح و شب).

محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی سبک با خاصیت ضد پیری، آبرسانی، سفت کننده و روشن کننده هستند. پوست شما به رطوبت دائم احتیاج دارد. در 30 سالگی پوست کلاژن کمتری نسبت به 20 سالگی تولید می­کند. اکنون زمان مراقبت بیشتر فرا رسیده است.

آرایش پررنگ­تری را امتحان کنید

اگرچه آرایش ملایم همیشه زیباست اما شما به میزان کمی احتیاج به تاکید بیشتر روی برجستگی لب­ها دارید.

وقت آن است که برق لب ­های درخشان خود را کنار بگذارید و رژ لب قرمز مناسبی را برای رنگ پوست خود پیدا کنید. اگر لب­ای شما ته رنگ سردی دارند و بی روح هستند، رنگ قرمز با پایه آبی را انتخاب کنید. اگر ته رنگ گرم دارید یک قرمز آتشین یا قهوه­ای را انتخاب کنید.

همانند لب­ها باید بتوانید زیبایی چشمان خود را نیز برجسته­تر کنید. خط چشم و مداد چشم برای زیبایی بیشتر چشمانتان عالی هستند. رنگ­ های مختلف را امتحان کنید و از تنوع استقبال کنید اما محبوب ترین رنگ برای خط چشم همواره مشکی بوده است. یک برند معتبر را امتحان کنید. در این زمینه مداد چشم های دوسه، فلورمار یا بل مناسب به نظر می­رسند. مداد را متناسب با فرم چشمان خود بکشید و فراموش نکنید خط چشم دنباله دار از محبوب­ ترین مدل ­ها است.

در زدن کرم پودر صورت خود زیاده روی نکنید

ترفند آرایش

وقتی صحبت از کرم پودر، کانسیلر و به طور کلی محصولات رنگی به میان می­آید، زیاده روی نکنید. مقدار کمتری را حفظ کنید تا اکسید شدن آن باعث آزار شما نشود. به عنوان مثال، زمانی که احساس می­کنید پوست صافی دارید و نیاز به استفاده از کرم پودر نیست به جای آن، با کانسیلر لکه­ های موجود را اصلاح کنید. سعی کنید تا با زیبایی طبیعی خود بدرخشد و کمتر از کرم­های سنگین استفاده کنید. زدن چند لایه کرم پودر هرچند می­تواند پوشش خوبی برای لک­ ها ایجاد کند اما در واقع انگار مقدار زیادی ماست روی صورت خود زده­اید و این اصلا جذاب نیست. روی این تمرکز کنید که چشم ها، لب های خود را زیباتر کنید و این کار را با ساده­ترین روش انجام دهید. نیازی به رنگ ­های قوی و چند لایه ندارید.

روی برس های آرایشی سرمایه گذاری کنید

ترفند آرایش

در حالی که انگشتان برای استفاده از برخی از محصولات به خوبی کار می­کنند، ترفند صحیح برای داشتن ظاهری بی­عیب و نقص این است که مجموعه ­ای از براش­ های با کیفیت بالا را تهیه کنید. اگر از محصولات آرایشی متنوعی استفاده می­کنید، بهتر است یک مجموعه کامل را انتخاب کنید. برای زدن کانسیلر، سایه، کرم پودر و رژ گونه به چندین براش تخصصی احتیاج دارید اما می­توانید به عنوان جایگزین چند براش همه کاره تهیه کنید. تنها خرید و داشتن آنها کافی نیست. شما باید دائم آلودگی را از سطح براش­ها پاک کنید. آلودگی­ های باقی مانده می­توانند منجر به ایجاد آکنه شوند.

همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید

ترفند آرایش

اگر قبلاً هر روز از SPF، روی صورت خود استفاده نمی­کردید، اکنون زمان شروع است. این کار به جلوگیری از آسیب نور خورشید، کاهش علائم اولیه پیری، جلوگیری از تغییر رنگ و جلوگیری از ایجاد لکه‌های تیره کمک می‌کند و رنگ پوست صاف‌تر و یکدست‌تری به شما می­بخشد. هر روز زمانی که می­خواهید به محل کار خود بروید پس از مرطوب کردن از ضدآفتاب با پوشش مناسب استفاده کنید. می­توانید انواع رنگدانه دار آن را امتحان کنید.

از هایلایتر و کانسیلر کمک بگیرید

شما می­توانید قسمت­ های برجسنه را پر تر نشان دهید تا بر زیبایی این قسمت­ ها تاکید شود. استفاده از هایلایتر نه تنها می­تواند شما را جوان­تر نشان دهد، بلکه وقتی از هایلایتر برای برجسته نشان دادن قسمتی خاص استفاده می­شود، چین و چروک­های اطراف چشم و لب از دیده پنهان می­شوند. یک هایلایتر عالی بخرید و روی نواحی تمرکز کنید که می­توانند کمی درخشنده­تر باشند، مانند استخوان گونه، دو طرف بینی و زیر قوس ابرو. از کانسیلر هم می­توانید برای قسمت زیرین زاویه فک و نوک بینی و همچنین زیر چشم استفاده کنید.

خیلی مهم است که روزانه حداقل دوبار پوست خود را پاک کنید. یک پاک کننده بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید و صبح و شب از آن استفاده کنید اکنون زمان آن است که روتین مراقبت از پوست خود را واقعاً توسعه دهید تا جلوی آسیب­ های پوستی آتی را بگیرید. هرگز حتی زمانی که خسته هستید شستشوی صورت را فراموش نکنید تا آلودگی­ ها وارد منافذ پوست نشوند. ورود آلودگی­ها به داخل منافذ باعث بزرگ و بسته شدن آنها می­شوند و جلوی تنفس پوست شما را خواهند گرفت. روتین ­های پوستی مغذی داشته باشید و از سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید. یک سبک زندگی سالم به سلامت پوست شما کمک می­کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ykdb2