پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 07:45
ساره بیات | ساره بیات بازیگر | ساره بیات میکاپ دارک
کد خبر: 12424

میکاپ عجیب ساره بیات | ساره بیات را با رژ بنفش استایل دارک دیده بودید؟+عکس

ساره بیات بازیگر مطرح و موفق سینمای ایران با آرایش دارک همه را در فضای مجازی متعجب کرد میکاپ این خانم بازیگر را مشاهده کنید.

ساره بیات بازیگر زیبای و باکلاس ایرانی است.ساره بیات متولد 1358 در تهران می باشد.او یکی از موفق ترین بازیگران زن ایران بشمار می رود این بازیگر متاهل می باشد همسر ساره بیات علیرضا افکاری یکی از آهنگسازان معروف و حرفه ای است.در ادامه عکسی از ساره بیات به همراه همسرش با میکاپ خاصش را ببینید.

ساره بیات

ساره بیات از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال ۸۰ وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود.

ساره بیات بازیگری در تلویزیون رابا بازی در سریال یک مشت پر عقاب شروع کرد. و توانست در سریال هایی نظیر عاشقانه و دل که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بدرخشد و بتواند نام خود را بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیاندازد و تبدیل به یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45yp93