دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 11:45
رونالدو | کریستیانو رونالدو | رونالدو در عربستان
کد خبر: 12512

رونالدو عربستانی ها را به جان هم انداخت! | درگیری در برنامه زنده تلویزیون بر سر رونالدو!

کریستیانو رونالدو با امضای قرار داد با تیم باشگاهی النصر عربستان همه توجه ها را به خود جلب کرده است.کری خوانی عربستانی ها در خصوص حضور رونالدو در تیم النصر در تلویزیون درگیری بوجود آورد.

رونالدو این روزها با امضای قرار داد با تیم باشگاهی النصر عربستان تیتر یک رسانه ها در سرار جهان شده است.رونالدو در اولین حضورش در عربستان با مراسم با شکوهی رو به رو شد.رونالدو و خانواده اش در عربستان مورد توجه همه در سراسر جهان قرار گرفته اند حتی تا جایی که بر سر رونالدو در برنامه زنده بحث بین دو کارشناس فوتبال بالا گرفت و باعث درگیری شد.

کریستیانو رونالدو

 ادعای باورنکردنی و خنده‌دار در خصوص مراسم معارفه کریستیانو. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان باعث شده تا طرفداران النصر و الهلال بیش از پیش برای یکدیگر کری خوانی کنند.

ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.

در این برنامه ورزشی زنده فلاح القحطانی کارشناس طرفدار النصر ابتدا آمار عجیبی را از یک خبرنگار پرتغالی از مراسم معارفه رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک داد که باعث تمسخر و خنده‌های مساعد الجریسی خبرنگار الهلالی در این برنامه شد.

القحطانی مدعی شد که مراسم معارفه رونالدو در النصر را ۳ میلیارد نفر تماشا کردند و این رقم بالاتر از تماشاگران فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ۲ میلیارد تماشاگر بود!

الجریسی بلافاصله وارد صحبت‌های خبرنگار النصری شد و به تمسخر او پرداخت. درگیری لفظی میان این دو کارشناس فوتبال سعودی در تلویزیون رخ داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lva83