یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 11:59
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تا آخر هفته
کد خبر: 12585

آخرین اخبار تعطیلی مدارس تا آخر هفته | مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل می شوند؟

تعطیلی مدارس تا آخر هفته دی ۱۴۰۱ یا اینکه مدارس کدام استان هاتا آخر هفته تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس تا آخر هفته و اخبار مربوط به این سوال که تا آخر هفته مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس تا آخر هفته از منابع رسمی منتشر شده و درباره اینکه مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل است اعلام شده خبر درست درباره تعطیلی مدارس تا آخر هفته را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

مدارس برخی استان ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.

 مدارس برخی استان‌ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل شد.

مدارس گلستان به مدت ۳ روز تعطیل همچنین در استان مرکزی، دوره ابتدایی نوبت صبح در خمین، شازند و منطقه سربند امروز به‌دلیل بارش برف و لغزندگی معابر غیرحضوری شد.

در استان بوشهر هم مدارس هشت شهرستان بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه مجازی شد. امتحانات پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

در یزد مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی بخش ندوشن (سورک، هفتهر، نیوک، صدرآباد) و روستای درین، غیرحضوری شد. امتحانات متوسطه اول و دوم لغو شد.

در استان فارس، مدارس شیراز، کازرون و فیروزآباد و شهرستان‌های اقلید، خرمبید، آباده و بخش مرکزی سپیدان غیرحضوری شد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار خواهد شد.

همچنین تمام مدارس خراسان رضوی استان از امروز ۲۰ دی، تا پایان هفته غیرحضوری می‌شود و در آذربایجان غربی هم مدارس امروز غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mwgj2