پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 10:30
تست | تست روانشناسی | تست روانشناسی تصویری
کد خبر: 12579

تست روانشناسی تصویری | در نگاه اول چه چیزی را در این تصویر دیدید؟

اگر می خواهید از احساسات و عواطف خود و دوستانتان با خبر شوید این تست تصویری روانشناسی را انجام دهید.

تست روانشناسی تصویری و شخصیت شناسی به شما کمک می کند خود و دیگران را بهتر درک کنید.گاهی ما با انکار موضوعاتی سعی بر نادیده گرفتن داریم.اما این چشم پوشی باعث نمی شود آن ویژگی از درون شخصیت ما محو شود.اما امکان این هست که از آن فاصله بگیرید و در آخر نیز با خود احساس بیگانگی کنید.تست روانشناسی در این قضیه به شما کمک می کند تا این حس نادیده گرفته شده را در وجود خود شناسایی کنید.در ادامه تست روانشناسی تصویری  برای شما قرار داده ایم که به شما کمک می کند این تست روانشناسی را انجام دهید.

تست روانشناسی

اگر شما هم مثل خیلی دیگر از افراد دوست دارید که بهتر و عمیق تر احساسات خودتون رو درک کنید به تست تصویری زیر پاسخ دهید.

تست روانشناسی تصویری

به تصویر بلا نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را به خود جلب کرد چیست؟ نیازی نیست خیلی دقیق شوید فقط آنچه را که در نگاه اول دیدید در نظر بگیرید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یک میمون یا یک ببر؟ کدام یک از این حیوانات را در نگاه اول در تصویر بالا مشاهده کردید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ:

در نگاه اول تصویر یک میمون را دیدم

اگر در نگاه اول موفق شدید که تصویر یک میمون را مشاهده کنید به معنای آن است که شما فردی مستقل هستید که به حریم شخصیتان خیلی اهمیت می دهید. از طرف دیگر شما گوشه گیر نیستید اما برایتان مهم است که وقتی را برای خودتان در نظر بگیرید.

در نگاه اول تصویر یک ببر را دیدم

مشاهده تصویر ببر به معنای آن است که شما شخصیتی ریسک پذیر و مبارز دارید به معنای آن که هیچ چیز برای شما ناممکن نمی باشد و اگر هدفی داشته باشید حتما می توانید راهی برای حل مشکلات خود پیدا کنید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dk5j2