یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 05:45
ترکیب | ترکیب رنگ | ترکیب رنگ چیدمان خانه
کد خبر: 12603

ترکیب رنگ در چیدمان خانه | از رنگ ها به این صورت در چیدمان خانه استفاده کنید

ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه علاوه بر زیبایی خانه شخصیت و ذوق سلیقه شما را به نمایش می گذارد.

ترکیب رنگ در چیدمان خانه :برای اینکه بتوانید خانه خود را با سلیقه و جذاب بچینید نیازمند عناصر ترکیب رنگ می باشید.ترکیب رنگ کاغذ دیواری ها و اکسسوری نه تنها جذابیت بصری و دیداری به وجود می آورند بلکه جنبه های شخصیت شما را نمایش می دهند در این مطلب ترکیب رنگ چیدمان خانه را برای شما آماده کرده ایم بخوانید.

ترکیب رنگ

ترکیب رنگ‌ها

ترکیب رنگ چیدمان خانه

همانند صاحب این خانه در تصویر زیر از ترکیب کردن جسورانه رنگ ها در چیدمان خانه نترسید. تایل‌های کفپوش با رنگ‌های شاد در کنار کاغذ دیواری سیاه و سفید و وجود رنگ‌های متضاد شاید از نظر شما نوعی بی‌نظمی و آشفتگی تلقی شود اما زمانی که آن را به خوبی اجرا کنید به طراحی بسیار خاص و هماهنگ دست می‌یابید.

برای آشنایی بیشتر با ترکیب‌های رنگی در دکوراسیون مطلب راهنمای ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی را بخوانید.

رنگ اکسسوری‌ها و وسایل دکوری

ترکیب رنگ چیدمان خانه

اگر شخصیتی سرزنده و پرشور دارید پس اکسسوری و دکوری‌هایی را انتخاب کنید که بیانگر این ویژگی شما باشد. در تصویر زیر می‌بینید که فرش‌ها و تابلوهای عکس، شلف‌ها و آثار هنری که همه در رنگ‌های شاد و خیره کننده هستند، این خانه جذاب و شگفت انگیز را پدید آورده‌اند.

استفاده از رنگ‌های روشن

ترکیب رنگ چیدمان خانه

استفاده از رنگ‌های روشن در هر جای خانه ممکن است کار دلهره آوری باشد. درحالی که شما می‌خواهید با افزودن رنگ ها به دکوراسیون داخلی منزل تان چشم‌ها را مجذوب زیبایی آن کنید. رنگ‌های شاد و درخشان را با رنگ‌های قهوه ای چوبی بیاورید تا جلوه متمایزی ایجاد کنید. این رنگ‌های روشن، پرشور و پرانرژی هستند و در عین حال استفاده از رنگ‌های چوبی جلوه کلی اتاق را به تعادل می‌رساند.

مطالب بیشتر در زمینه رنگ‌های روشن در دکوراسیون را در مطلب رنگ های روشن در دکوراسیون را بخوانید.

کاشی‌های طرح‌دار یا کاغذ دیواری

ترکیب رنگ چیدمان خانه

کاشی‌های طرح‌دار یا کاغذ دیواری‌ها می‌توانند به طرز چشمگیری ظاهر یک اتاق را تحت تاثیر قرار دهند. این طراحان از کاغذدیواری‌های مختلفی بر روی هر دیوار استفاده کرده اند تا جلوه متفاوتی برای این اتاق خواب ایجاد کنند.

به علاوه سینک رنگی راه راه در دستشویی که دیوارهای آن با کاشی‌های موزاییک پوشانده شده است به آن جلوه ای خاص و جالب بخشیده است.

استفاده از سبک وینتیج

با انتخاب درست مبلمان و اکسسوری‌ها جلوه‌ای خاص از طراحی گلچین شده به سبک وینتیج را پدید بیاورید. از مقادیر زیادی لوازم چوبی استفاده کنید تا به محیط خانه تان گرما ببخشید. برای داشتن سبک وینتیج رنگ‌ها را با دقت انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی و گرم ظاهر قانع کننده‌تری برای دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48yyl3