پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 05:54
مهدی طارمی | مهدی طارمی و تیم ملی | عروسی مهدی طارمی
کد خبر: 12604

تصویر دونفره مهدی طارمی و عشقش در پارتی شبانه | استایل لاکچری مهدی طارمی در مهمانی عرب ها

مهدی طارمی بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال چندسالی است که با شایعه های متعددی مواجه شده است.

مهدی طارمی متولد 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی از آن دسته  بازیکنان تیم ملی است که حواشی در زندگی اش ید طولانی دارد. مهدی طارمی در باشگاه پورتو پرتغال بازی می کند . مهدی طارمی و رامین رضاییان دوستان صمیمی هستند که در بسیاری از مهمانی ها حضور دارند. در ادامه به آخرین شایعات پیرامون  مهدی طارمی می پردازیم  با ما همراه باشید.

حواشی مهمانی شبانه رضاییان و طارمی در انگلیس

  به تازگی ویدئویی از تصاویر عجیب در فضای مجازی منتشر شده که در آن سعی می شود  چنین القا کند که مهدی طارمی و رامین رضاییان دو تن از بازیکنان لژیونر تیم ملی فوتبال ایران با دو دختر سلبریتی ایرانی در قطر ارتباط دارند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در هیچ یک از این تصاویر، مهدی طارمی و رامین رضاییان با دو دختر سلبریتی کنار یکدیگر نبودند و صرفا محلی که در آن تصویر ثبت شده با محلی که در آن دختران سلبریتی عکس گرفته اند مشترک بوده است.

در یک فیلم کوتاه که توسط یکی از این دختران سلبریتی ثبت شده در گوشه کادر، تصویر مهدی طارمی که خیلی دورتر از این دختر سلبریتی ایرانی است دیده می شود که البته صرفا با این دلیل نمی توان ادعا کرد مهدی طارمی با دختر سلبریتی رابطه ای داشته است.

مهدی طارمی

گروهی که این فیلم را مدیریت کرده اند حتما خودشان هم می دانند که در حال فضاسازی مجازی هستند چرا که مشخص است هیچ اتفاقی بین دو فوتبالیست ایرانی و دو دختر اینستاگرامی رخ نداده است و تنها همزمانی حضور یا مشابهت عکس های یادگاری که در مکان های مشابه انداخته شده است باعث این سوء استفاده شده است.

مهدی طارمی

البته در فیلمی که در گوشه ای از آن مهدی طارمی دیده شده و فاصله زیادی هم با این دختران دادرد دیده می شود که محل فیلم یک دیسکو یا پارتی شبانه در هتل معروف قطر است.

مهدی طارمی در واکنش به این فیلم و عکس ها با انتشار عکسی از خود و رامین رضاییان که در هتل قطر بوده و مورد سو استفاده هم قرار گرفته است هشتک آفرین را به کسانیکه این شایعات را دامن زده اند تقدیم کرده است.

مهدی طارمی

خواستگاری هوادار پورتو از مهدی طارمی

زمانی که مهدی طارمی به عنوان گلزنترین بازیکن لیگ پرتغال در سال ۲۰۲۰ معرفی شد؛ هواداران پورتو که از عملکرد درخشان مهاجم ایرانی خود حسابی ذوق زده شده اند با ارسال توئیت های زیاد به صفحه طارمی او را بهترین خرید فصل پرتغال و حتی جهان نامیده اند و با ابراز احساسات شدید نسبت به او، علاقه خود به طارمی را نشان دادند که جالب ترین این ابراز احساسات مربوط به طرح خواستگاری یک دختر پرتغالی از طارمی بود که با یک تصویر گرافیکی آمادگی خود برای ازدواج با طارمی را اعلام کرد.

مهدی طارمی

ماجرای ازدواج مجدد مهدی طارمی با سوگند

فوق ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه لایو خود در اینستاگرام برای اولین بار از پشت پرده عکس های خود با سحر قریشی گفت و در ادامه اعلام کرد در یک رابطه جدید بوده و به تازگی عقد کرده است.

مهدی طارمی

به تازگی عکس از این بازیکن پورتو و دختری بنام سوگند در کنار هم منتشر شده و در خارج از کشور هم چندباری باهم دیده شده اند اما تا کنون عکسسی مشترک با همسر خود منتشر نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39zz72