جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 03:45
ویدا جوان | ویدا جوان بازیگر | ویدا جوان و همسرش
کد خبر: 12629

ویدا جوان با تصاویر نا متعارف در ملاعام !| ژست عجیب ویدا جوان به همراه همسرش !

ویدا جوان بازیگر تلویزیون با تصاویر نامتعارف به همراه همسرش در فضای مجازی جنجال به پا کرد در ادامه ببینید.

ویدا جوان بازیگر تلویزیون ایران متولد دهه 60 می باشد.ویدا جوان متاهل است.این بازیگر حواشی زیادی ندارد ولی تنها حواشی که می توان به آن اشاره کرد به ازدواج ویدا جوان که این خانم بازیگر خودش از همسرش خواستگاری کرده و جواب مثبت گرفته است و درنهایت به ازدواج ختم شده است.تصاویری جنجالی از ویدا جوان و همسرش را در ادامه ببینید.

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

تصاویر متفاوت و البته عجیب از ویدا جوان بازیگر ۳۷ ساله همراه با همسرش منتشر شده است.

شاید جالب باشد بدانید ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی اش همان لحظه جواب مثبت داده است.

ایلا تهرانی: راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

ویدا جوان: حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

ایلا تهرانی: من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه ۷۰۰۰ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد.حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aebv3