دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 08:48
علیرضا نیکبخت واحدی| علیرضا نیکبخت بازیکن سابق | علیرضانیکبخت و همسرش
کد خبر: 12642

فیلم لاکچری علیرضا نیکبخت واحدی با همسرش ! | همسر دوم علیرضا نیکبخت ماشینش را به رخ می کشد !

علیرضا نیکبخت واحدی به همراه همسر دومش در ماشین لاکچری در فضای مجازی جنجال به پا کردند.علیرضا نیکبخت چه در فوتبال چه در زندگی شخصی همیشه در حاشیه بوده است.

علیرضا نیکبخت  بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال است.علیرضا نیکبخت در دوران بازیگری حواشی بسیاری داشت .علیرضا نیکبخت بعد فوتبال به حرفه مدلینگ رو آورد.علیرضا نیکبخت 2بار ازدواج کرده است ازدواج اول او به شکست خورده و بار دوم با خانومی به اسم مونا ازدواج کرد که فیلمی از علیرضا نیکبخت به همراه این همسرش در ماشین لاکچری در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

علیرضا نیکبخت واحدی مدتی پیش برای دومین بار با شخصی به مونا ازدواج کرد. ویدیویی از علیرضا نیکبتخت و همسرش در ماشینش را مشاهده می کنید.

مونا نیکی همسر علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق فوتبال استقلال می باشد. این دو یکسال پیش با هم عقد کردند و در ۲ بهمن سال ۱۳۹۹ مراسم عروسی خود را گرفتند. تا پیش از این عکسی از این ازدواج منتشر نشده بود. مونا همسر سوم علیرضا نیکبخت واحدی می باشد که بعد از مدتی آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند.

علیرضا نیکبخت واحدی در طول دوران فوتبالی و چه در زندگی اش یک چهره جنجالی بوده است وی قبل از ازدواج دومش در حرف هایی از همسر و ازدواجش پرده برداشته و راز زندگیش را افشا کرده است. وی گفت از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید.

تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r96y2