یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 03:45
شهاب حسینی | شهاب حسینی بازیگر | شهاب حسینی همسر دوم
کد خبر: 12667

طعنه همسر دوم شهاب حسینی به همسر اول | جدال همسر اول و دوم شهاب حسینی در اینستاگرام !

شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان که هم اکنون در سریال پوست شیر هنرنمایی می کند پس از جدا شدن از همسر بازیگرش پریچهرقنبری با یکه دختر جوان کم سن و سال به نام ساناز ارجمند دیده شد.

شهاب حسینی بازیگر مطرح ایرانی به تازگی از همسر اول خود جدا شده است.شهاب حسینی با دختری جوان در مراسم ها دیده می شود که گفته می شود همسر دوم شهاب حسینی است.در این بین همسر سابق شهاب حسینی ،پریچهر قنبری چندین بار با استوری و پست در صفحه شخصی ناراحتی خود را از جدایی و ازدواج دوم شهاب حسینی  کم و بیش بیان کرده است اما حالا همسر دوم شهاب حسینی،ساناز ارجمند هم دست بکار شد و با طعنه استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرده که در ادامه میبینید.

شهاب حسینی

ساناز ارجمند که از او به عنوان همسر دوم شهاب حسینی یاد می شود، با انتشار یک یادداشت کوتاه طعنه آمیز در فضای مجازی بلوا به پا کرده است.

چند ماه قبل بود که برخی رسانه ها بدون هیچ استنادی اعلام کردند که شهاب حسینی با عکاس پروژه همرفیق ازدواج کرده است.

ادعایی که با واکنش شهاب حسینی مواجه نشد. اما چند هفته بعد آن ها به شکل مشترک در برخی مراسم های رسمی سینمایی شرکت کردند و به ادعای ازدواج شان بار دیگر دامن زدند.

در این میان پریچهر قنبری نیز تصاویر مشترک اش با شهاب حسینی را حذف کرد تا این شائبه بیش از پیش تقویت شود. البته انتشار برخی یادداشت های کنایه آمیز نیز سبب شد تا کاربران به ساناز ارجمند حمله کنند و به او انتقاد کنند.

پس از این حواشی هم، اکنون ساناز ارجمند بدون اشاره به شخص یا اشخاص خاصی در اینستاگرام خود با لحنی طعنه آمیز نوشته است:

درد ناگفته زیاد است…

سید شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. او تحصیلات دانشگاهی اش را  در رشته روانشناسی دانشگاه تهران آغاز کرد ولی آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vebp2