پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 11:30
سهام عدالت | سود سهام عدالت | سود سهام عدالت مرحله دوم
کد خبر: 12684

سود سهام عدالت 10 میلیونی برای جاماندگان | سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

سخنگوی کانون سهامدارن در خصوص زمان واریز و میزان سود واریزی اظهارات جدیدی را مطر ح کرده است.

سهام عدالت در مرحله اول با پرداخت بدهی شرکت های سرمایه پذیر به حساب سهامداران واریز شد.پرداخت سود سهام عدالت در مرحله دوم قرار بر این بود در اواخر سال 1401 به حساب سهامدارن واریز شود اما در اخبار اخیر درخصوص سهام عدالت گفته شده که امکان این وجود دارد در اوایل سال 1402 واریز سود سهام عدالت انجام شود.در ادامه اظهارات سخنگوی کانون سهامداران را بخوانید.

وی اظهار کرد: تقریبا معادل مبلغی که در حال حاضر به عنوان قسط اول سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداخت شده، منابع شناسایی سود وجود دارد. مراحل وصول و تجمیع آن در حال انجام است. بنا به اعلام مسئولان امر یا اواخر امسال یا حداکثر اوایل سال آینده این مبلغ تعیین تکلیف و پرداخت می شود.

او در مورد کسانی که هنوز نتوانسته اند سود مرحله اول را دریافت کنند گفت: اگر اطلاعات فردی که شامل شماره شبای اوست در سامانه سجام دچار ایراد باشد یعنی از حساب مشترک یا حساب ارزی باشد یا اینکه شماره شبای اعلام شده راکد است در هنگام عملیات انتقال سود به حساب، برگشت می خورد.

او همچنین اضافه کرد: قرار است به هر کدام از این دسته از سهام داران حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده ‌شود که طبق اعلام سازمان خصوصی سازی طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند و این افراد تا ۱۰ سال نمی‌توانند سهام خود را بفروشند چون سهامداران کنونی که از سال ۸۵ سهامدار شده بودند نیز با صرف زمانی روبه‌رو شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lq764