پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/24 04:45
قتل | قتل پسر جوان | قتل پسر 21 ساله
کد خبر: 12699

قتل دلخراش پسر 21 ساله | ماجرای قتل وحشتناک پسر جوان

قتل وحشتناک پسر 21 ساله در شهرستان آبدانان خبر ساز شد.

قتل پسر جوان 21 ساله در شهرستان آبدانان با سلاح سرد قاتلان بعد از قتل از محل قتل فرار کردند.اما باتحقیقات پلیس در خصوص این قتل متهمان بازداشت شدند و به قتل اعتراف کردند.در ادامه ماجرای قتل پسر 21 ساله را بخولنید.

قتل ناموسی

سرهنگ نوروز شریعتی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری بین چند جوان در یکی از محلات شهرستان آبدانان وگزارش آن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد چند نفر با سلاح سرد با هم درگیر شدند که در این درگیری یک جوان ۲۱ ساله مصدوم شده که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه فرد مصدوم شده به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد ادامه داد: قاتل به همراه همدستان قبل از رسیدن ماموران انتظامی از محل متواری شدند

وی ادامه داد: با پیگیری و اقدامات پلیس قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت خودرا در شهرستان دهلران به پلیس معرفی کرد واز وی الات قتاله کشف شد.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی ۷ نفر دیگر از عاملان اصلی این نزاع و درگیری دستگیر شدند . سرهنگ شریعتی بابیان اینکه قاتل و دستگیرشدگان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد قانونی صورت می پذیر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48g8l3