پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/24 09:30
سریال | سریال شبکه مخفی زنان | توقف سریال شبکه مخفی زنان
کد خبر: 12707

پخش سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد ! | پخش سریال شبکه مخفی زنان چه مشکلی دارد ؟

سریال شبکه مخفی زنان که از پلتفرم شبکه خانگی پخش می شود برای چندمین بار متوقف شد.

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی برای چندمین بار متوقف شد. عوامل این سریال دلایل توقف این سریال را پلتفرمی که از آن پخش می شود اعلام کرده اند و اظهار کردند این سریال مشکل دیگری ندارد.

سریال شبکه مخفی زنان

سریال خانگی "شبکه مخفی زنان" به کارگردانی افشین هاشمی از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده که هر بار شبهه توقف یا توقیف این سریال را در برخی رسانه ها و فضای مجازی شنیده ایم.

سریال "شبکه مخفی زنان" بعد از انتشار شانزدهمین قسمت خود در شبکه نمایش خانگی در دوم دی ماه، مجدد با وقفه همراه شد؛ اتفاقی که از سوی برخی رسانه ها با عنوان توقف تعبیر شد اما معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا در این خصوص چنین توضیح دادند که؛ «هیچ مشکل جدی برای پخش سریال "شبکه مخفی زنان" وجود ندارد و مواردی که مطرح است، حتما با تعامل با پلتفرم و گفت‌وگو حل خواهد شد.»

کارگردان سریال"شبکه مخفی زنان" باز از توقف مجدد این سریال بعد از انتشار بیستمین قسمت خود در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

و جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال "شبکه مخفی زنان" نیز ضمن تایید این خبر دلایل این وقفه را به پلتفرم پخش‌کننده مربوط دانست که مسئولان پلتفرم پخش‌کننده نیز با وجود پیگیری تاکنون پاسخی رسمی را اعلام نکرده‌اند.

کارگردان سریال شبکه مخفی زنان در واکنش به وقفه به وجود آمده مدعی شد؛ «سریال تا پیش از این با کمترین میزان سانسور پخش می‌شد اما اکنون مواردی مثل حزب نازی، موسیلینی، استالین و نام‌های مشابه نیز جزو موارد سانسور به حساب می‌آیند! البته موارد سانسور فقط به کلمات فوق محدود نشده و اکنون مواردی همچون «مظلوم» و «هیولای قلعه سنگباران» نیز جزء موارد سانسور محسوب می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر و باور نکردنی است!»

سریال شبکه مخفی زنان

بازیگران این سریال؛ لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، مونا فرجاد و… ایفای نقش می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dgxd4