جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/24 13:15
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس و دانشگاه ها
کد خبر: 12716

آخرین اخبار تعطیلی مدارس تا آخر هفته | مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل می شوند؟

تعطیلی مدارس تا آخر هفته دی ۱۴۰۱ یا اینکه مدارس کدام استان هاتا آخر هفته تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس تا آخر هفته و اخبار مربوط به این سوال که تا آخر هفته مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس تا آخر هفته از منابع رسمی منتشر شده و درباره اینکه مدارس کدام استان ها تا آخر هفته تعطیل است اعلام شده خبر درست درباره تعطیلی مدارس تا آخر هفته را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

مدارس برخی استان ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.

تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی

فرماندار مشهد گفت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

محسن داوری اظهار داشت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهاد‌های عمومی به جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.

تعطیلی مدارس استان گلستان

تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

در چند روز گذشته با ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان از روز سه‌شنبه تا فردا یکشنبه شاهد دورکاری شدن ادارات دولتی و غیرحضوری شدن مدارس در استان گلستان هستیم، اما براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

 در چند روز گذشته با ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان از روز سه‌شنبه تا فردا یکشنبه شاهد دورکاری شدن ادارات دولتی و غیرحضوری شدن مدارس در استان گلستان هستیم، اما براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4px5l3