پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/26 16:30
لاغری | روش لاغری | لاغری در ماه رمضان
کد خبر: 12786

لاغری با این خوراکی خوشمزه | چرا کینوا لاغری به کاهش وزن کمک می‌کند؟

دانه‌های کینوا لاغری حاوی مقادیر بالایی از پروتئین هستند. از سوی دیگر مواد مغذی موجود در این دانه‌ها در زمان رژیم غذایی، عناصر و مواد مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

معمولا اولین قدمی که افراد برای رژیم غذایی برای لاغری برمی‌دارند، حذف مواد غذایی و نخوردن است.  دوست دارید لاغر شوید؟ دلتان می‌خواهد هر لباسی که به تن می‌کنید، روی تنتان بنشیند و زیبا و خوش اندام باشید. روزانه میلیونها نفر در سر تاسر جهان به دنبال رژیم غذایی برای لاغر ی و رژیم کاهش وزن هستند تا بتوانند خیلی سریع و آسان به وزن دلخواهشان برسند. اما اکثر این افراد در پی لاغری سریع بدون رژیم هستند و دوست ندارند که زحمت دنبال کردن رژیم لاغری مناسب را به خود بدهند. بسیاری از کسانی که به دنبال گرفتن رژیم لاغری هستند، معمولاً نمی‌دانند بهترین رژیم لاغری مناسب برای بدن آنها کدام است و همینطور بدون پرس و جویی خاص، رژیم‌های لاغری را دنبال می‌کنند که برای بدن فردی آشنا جواب داده و وی به وزن ایده آل خود رسیده است.

دانه کینوا حاوی مواد مغذی و مفید از جمله ویتامین E، منیزیم، کلسیم، ویتامین B و فیبر است.

هر ۱۰۰ گرم از این ماده‌ی غذایی حاوی ۳۶۸ کیلوکالری انرژی، ۱۴ گرم پروتئین، ۶ گرم چربی، ۶۴ گرم کربوهیدرات و ۷ گرم فیبر است.

به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع در آن، تاثیر زیادی در سلامت بدن دارند. بسیاری از متخصصان تغذیه بر این نظر هستند که کینوا لاغری در زمان رژیم غذایی برای کاهش وزن به سلامت بدن کمک می‌کند.

چرا کینوا لاغری به کاهش وزن کمک می‌کند؟

دانه‌های کینوا لاغری حاوی مقادیر بالایی از پروتئین هستند. از سوی دیگر مواد مغذی موجود در این دانه‌ها در زمان رژیم غذایی، عناصر و مواد مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

بسیاری از افراد بدون توجه به کاهش مواد مغذی بدن از خوردن برخی از غذاها از جمله برنج خودداری می‌کنند.

در حالی‌که این روش باعث آسیب‌های جدی به بدن می‌شود. اما تاثیرات کینوا و لاغری ناشی آن تاثیرات مخرب ناشی از کمبود موادغذایی را از بین می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nvqo2