جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 11:45
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه
کد خبر: 12810

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه | مدارس چهارشنبه 28 دی ماه تعطیل می شود؟

تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی یا اینکه مدارس کدام استان هاچهارشنبه 28 دی ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که چهارشنبه 28 دی مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 28 دی تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

با توجه به آلودگی هوا در پایتخت و برودت هوا در بسیاری از استان ها پیش بینی می شود مدارس در روز چهارشنبه 28 دی ماه به دلیل برودت هوا، قطعی گاز و آلودگی هوا در بسیاری از استان ها تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

تکمیلی 1:تعطیلی مدارس گیلان تا پایان هفته

 براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه همچنان ساعت 8:30 دقیقه و پایان آن 12:30 دقیقه اعلام شده است.

تکمیلی 1: تعطیلی مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه جاری تا پایان هفته خبر داد.

در حال تکمیل...

تعطیلی مدارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jodk3