سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 11:58
فریبا نادری | فریبا نادری بازیگر | فریبا نادری جدید
کد خبر: 12811

استوری کنایه دار فریبا نادری حاشیه ساز شد ! | جنجال جدید فریبا نادری در فضای مجازی !+عکس

فریبا نادری بازیگر زن ایرانی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

فریبا نادری بازیگر سینما وتلویزیون ایران متولد 1363 در تهران است.فریبا نادری در حال حاضر متاهل است فریبا نادری 2بار ازدواج کرده که ازدواج اول او بسیار حاشیه ساز بود به دلیل اختلاف سنی که با مسعود رسام کارگردان داشت اما زندگی آنها با درگذشت مسعود رسام به دلیل بیماری سرطان به پایان رسید.هشت سال بعد از درگذشت همسر اولش با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد که حاصل ازدواجشان یک دختر به نام یارا است.فریبا نادری استوری کنایه ای منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت در ادامه ببینید.

فریبا نادری

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند. او حاضر نیست نقشی مغایر با میل خود را قبول کند. فریبا نادری حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او برای انتخاب، سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های بی بضاعت هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kpma2