پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 12:46
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات کشور
کد خبر: 12814

تعطیلی ادارات | ادارات کدام شهرها چهارشنبه تعطیل هستند

برف شدید در استان های مختلف باعث تعطیلی شهرهای مختلف شده است که در این خبر به تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه می پردازیم

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و ناگزیر به تعطیلی ادارات شدند. بر اساس تصمیم استانداری ها، تعطیلی ادارات در سه شنبه اعلام شد. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، انتظار می رود روزهای سه شنبه و چهارشنبه سردترین دما را در برخی استان‌های کشور شاهد باشیم و تعطیلی ادارات در برخی استان ها پیش بینی می شود. برف شدید در استان های مختلف باعث تعطیلی شهرهای مختلف شده است که در این خبر به تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه می پردازیم.

ادارات استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار و مدارس غیر حضوری شدند

با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی( به ویژه گاز و برق)در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاههای خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط )دورکار می باشند .

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند .

همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است .

با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

تمدید تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته 

با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی‌خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nv6v2