چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/30 05:45
ترکیب | ترکیب رنگ نارنجی | ترکیب رنگ پالتو نارنجی
کد خبر: 12888

ترکیب رنگ نارنجی | پالتو نارنجی به این سبک ست کنید

ترکیب رنگ ها در جذابیت استایل شما بسیار تاثیر گذار هستند. در این مطلب ستاره پارسی نحوه ی ترکیب رنگ پالتو نارنجی در فصل سرما را برای شما آماده کرده ایم.

ترکیب رنگ نارنجی : معرفی چند ترکیب رنگ جذاب با پالتو نارنجی یک استایل خاص را تجربه کنید.ترکیب رنگ نارنجی یکی از ترکیب رنگ های شاد و گرم است که در دسته رنگ های شیک و منحصر به فرد قرار دارد بسیاری از افراد به این ترکیب رنگ علاقه دارند.

ترکیب رنگ نارنجی

 
 تا امروز هر چی استایل در زمستان تجربه کرده اید را کنار بگذارید در این مقاله می خواهیم با خاص ترین و جذاب ترین استایل زمستانی شما را آشنا کنیم. رنگ نارنجی یکی از رنگ‌ های شاد و گرم است که در دسته رنگ‌ های شیک و منحصر به فرد قرار دارد و بسیاری از افراد به استفاده از این رنگ در استایل خود علاقه‌ مند هستند. تناژ رنگ پوست، عامل بسیار مهمی در تناسب رنگ نارنجی با شما می‌ باشد. پس برای پوشیدن یک پالتو نارنجی لازم است تا به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر دارای رنگ پوست گرمی می‌ باشید، ست یک پالتو با شال نارنجی گزینه بسیار مناسبی برای شما است. البته به جز توجه به رنگ پوست و اینکه رنگ نارنجی به شما می آید یا خیر، باید بگویم که ست کردن این رنگ منحصربفرد در استایل هم نیز کار بسیار دشواری است در نتیجه اگر قصد پوشیدن یک کاپشن یا پالتو نارنجی را دارید بهتر است حتما از اصول و قواعد پوشیدن و ست کردن آن آگاه باشید.

پیش از این که به بحث ترکیب رنگ نارنجی برای لباس بپردازیم، بهتر است نگاهی به چرخه رنگ‌ ها بیاندازید و جالب است که بدانید در چرخه رنگ، هر دو رنگی که مقابل هم قرار داشته باشند، مکمل یکدیگر هستند

پالتو نارنجی

پالتو نارنجی

پالتو نارنجی را با مشکی ست کنید؛ استایلی به گرمی تابستان

یکی از رنگ هایی که در چرخه رنگ با هر رنگ دیگری ست می شود و برای شما استایلی زیبا و منحصربفرد را فراهم می کند رنگ مشکی است. جالب است که بدانید رنگ مشکی با رنگ هایی که در تضاد است ترکیب بهتری خواهد داشت برای مثال ترکیب نارنجی که یکی از شارپ ترین رنگ های موجود است با رنگ مشکی که تیره ترین رنگ به حساب می آید ترکیب بسیار دیدنی ای خواهد داشت. شما برای داشتن استایلی خاص و زیبا می توانید یک پالتو نارنجی را با شلوار و شال مشکی ست کنید و برای جذابیت بیشتر از بوت های نارنجی یا مشکی کمک بگیرید.

پالتو نارنجی

پالتو نارنجی

نارنجی را با کرم یا سفید ست کنید؛ استایلی زیبا و دخترانه داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ های گرم در کنار همدیگر معمولا ترکیب های زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند. در نتیجه بهترین گزینه برای ست کردن با رنگ نارنجی رنگ کرم است، کرم نوعی رنگ گرم است که به راحتی با انواع رنگ های شارپ و خالص ست می شود. اگر می خواهید امسال زمستان را خاص و شیک تجربه کنید یک پالتو نارنجی را با آیتم های مکمل کرم و اکسسوری های نارنجی کرم ست کنید و یا اگر از پوشیدن پالتو با این رنگ هراس دارید می توانید پالتو را کرم انتخاب کنید تا از شال و کیف و کفش نارنجی استفاده نمایید. در این حالت استایل ملایم تری خواهید داشت.

پالتو نارنجی

پالتو نارنجی

نارنجی را با آبی ست کنید؛ آسمان را به زمین بیاورید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم در چرخه رنگ همه رنگ ها با رنگ مقابل خود دارای هارمونی هستند و به راحتی ست می شوند. رنگ‌ ها به این دلیل با هم مکمل می‌ شوند که رنگ ‎‌های گرم و سرد مناسب می‌ توانند ترکیب‌ های دلنشینی را ایجاد نمایند. رنگ آبی یکی از رنگ های مقابل رنگ نارنجی است در نتیجه اگر می خواهید جسورانه لباس بپوشید و یک پالتو نارنجی را خریداری کرده اید بهترین گزینه برای شما استفاده از یک پلیور آبی و شلوار جین است. شلوارهای جین آبی می توانند به راحتی با نارنجی ترکیب کژوال و راحتی را داشته باشند در نتیجه از همراهان همیشگی خود غافل نشوید.

پالتو نارنجی

پالتو نارنجی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pxpr3