چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 09:30
سریال | سریال عقرب عاشق | پخش سریال عقرب عاشق
کد خبر: 12946

زمان پخش سریال عقرب عاشق | بازیگران و عوامل سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده مراحل تولید را به اتمام رسانده است.

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق می باشد.از زمان پخش این سریال خبری به گوش نمی رسد.سریال عقرب عاشق مراحل تولید را گذرانده و آماده پخش می باشد.در ادامه درباره این سریال بخوانید.

با وجود اتمام روند تولید سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی رضا محقق همچنان خبری از زمان پخش این مجموعه مشخص نیست.

در حالی که از میانه راه تولید سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی رضا محقق، اخباری مبنی بر پخش این سریال از پلتفرم نماوا به گوش می رسید ولی با وجود اتمام روند تولید این اثر هنوز خبر رسمی از ساعت پخش آن به گوش نمی رسد.

این سریال یک درام علمی تخیلی فانتزی است که از حضور متفاوت محمدرضا فروتن در نقش اصلی بهره برده است و اعلام نام محسن چاوشی به عنوان خواننده، کنجکاوی ها را نسبت به سریال افزایش داد.

عقرب عاشق که انتظار می‌رفت پاییز ۱۴۰۱ پخش خود را آغاز کند همچنان در سکوت خبری به سر می برد و گرچه توافق‌هایی بین نماوا و تهیه کننده انجام شده بود و از میانه راه تولید نیز این سریال به عنوان یکی از آثار شاخص برای پخش در نماوا در خبرهای غیررسمی مطرح می شد، هنوز بلاتکلیف است و مشخص نیست بالاخره چه زمانی پخش خود را از نماوا آغاز می کند.  

معرفی سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق در ژانر درام و تخیلی، به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق، محصول سال 1401 ایران است. فیلمنامه این سریال به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است. عقرب عاشق بعد از سریال های مانکن و ملکه گدایان، سومین مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سهیلی زاده است. پخش سریال عقرب عاشق بزودی در شبکه نمایش خانگی آغاز میشود. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را بعد از پخش رسمی از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران

سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، مهران رنج بر،سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، شیدا یوسفی، رویا جاویدنیا، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی و با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل.

دانلود سریال عقرب عاشق از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

سایر عوامل تولید

خواننده: محسن چاوشی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، طراح نور: کیوان ارجمند، آهنگسار: آریا عظیمی نژاد، طراح چهره پردازی : سید جلال موسوی، طراح لباس: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و دکور: سهیل میرسپاسی، صدابرداران: محمد مهدی آزادی – علی ظهوری، مدیر برنامه‌ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، بازیگردان: علی صلاحی، کانسپت آرتیست: هما بهجتی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، صداگذاری: علی ظهوری، منشی صحنه : زهرا مهدوی، طراحی و ساخت قطعات سه بعدی گریم و کاسکتها: سید جلال موسوی – گروه هنری دلارت، پشتیبانی و تهیه لباس: مجموعه طهمورث، بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، تصویر بردار پشت صحنه: امیر حسین آرمند، مشاور نظامی : سرهنگ اصغرزاده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yenm2