پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 10:30
تست | تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت
کد خبر: 12948

تست روانشناسی شخصیت | تست روانشناسی که شخصیت شما را فاش می کند

تست روانشناسی شخصیت به شما کمک می کند تا شناخت بهتری نسبت به خود داشته باشید.

تست روانشناسی شخصیت :تست روانشناسی جالبی برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا قسمت های پنهان و درونی شخصیتتان را بهتر بشناسید.تست روانشناسی شخصیت‌ کاملاً رایگان که شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهد.در ادامه تست روانشناسی را انجام دهید.

تست روانشناسی

 تست روانشناسیِ ارتباطی در بین روانشناسان رایج شده است که به آنها و بیماران شان کمک می‌ کند تا خواسته های ذهن ناخودآگاه خود را بشناسند و تمایلات شان را بفهمند. در این قسمت یک تحقیق شخصیت شناسی برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به سوالات به نتایج جالبی خواهید رسید.

 خودتان را داخل یک جنگل تصور کنید

در یک مسیر پر پیچ و خم طولانی از میان درختان قدم می زنید.

مرحله ۱:اول درختان را در ذهن خود تصور کنید و ببینید آیا آن ها الگوی منظمی دارند و یا رشدشان به صورت وحشی و درهم و شلوغ است؟

مرحله ۲: چه زمانی از روز داخل جنگل هستید؟‌ هوا روشن است یا تاریک؟

مرحله ۳: چه نوع مسیری را در پیش دارید؟ آیا مسیر پهن است یا باریک. کوتاه است یا بلند و در نهایت اینکه خیلی از این مسیر رفت و آمد می کنند یا کاملاً صاف و خیلی هم خلوت است؟

۲- وقتی که در مسیر قدم می زنید، متوجه یک کلید لابلای چوب های جنگل می شوید.

مرحله ۴:آیا قدیمی است؟ آیا خاک گرفته یا براق است؟ آیا کلید نو و جدید است؟ چه سایزی دارد؟

مرحله ۵:آیا کلید را بر می دارید یا همان جا می گذارید و مسیرتان را ادامه می دهید؟

۳- به مسیر خود ادامه می دهید که ناگهان یک خرس از یک جای نامعلوم ظاهر می شود. این تصویر را دقیق در ذهنتان تصور کنید.

مرحله ۶: ظاهر خرس مهربان یا ترسناک است؟ آیا از خرس می ترسید؟

مرحله ۷: سایز خرس چه اندازه است؟

۴- در این مرحله؛ خرس لابلای درختان ناپدید شده و شما به مسیرتان ادامه می دهید که با یک جعبه استوانه ای مواجه می شوید.

مرحله ۸:چیزی را که می ‌بینید به تصویر بکشید. چه موادی در ساخت جعبه استفاده شده است؟

مرحله ۹: نزدیکتر شوید و به جعبه نگاه کنید‌. آیا چیزی داخل آن هست؟ اگر بله، چه چیزی داخل آن وجود دارد؟

۵- از کنار جعبه عبور کنید، به مسیرتان ادامه دهید تا به یک کلبه برسید.

مرحله ۱۰: کلبه را برای خودتان توصیف کنید.

در این کلبه صدای مردی را می شنوید که فریاد می زند و می خواهد از داخل بیرون بیاید. صدای او شبیه به حالتی است که انگار در خطر گیر افتاده و خواهش و التماس می کند تا بتواند خودش را رها کند.

مرحله ۱۱: آیا مرد را بیرون می آورید؟

۶- در بلاتکلیفی گیر می کنید. ناگهان همه چیز در اطراف شما ناپدید شده و همه چیز سفید می شود و نمی دانید کجا هستید و چه مسیری را در پیش دارید. در واقع داخل یک برزخ گیر کرده اید. فریاد می زنید و کمک می‌ خواهید اما هیچ جوابی نمی شنوید. هر چقدر که تلاش می کنید هیچ چیزی تغییر نمی کند.

مرحله ۱۲: آیا به تلاش کردن ادامه می دهید و با وجود اینکه هیچ چیزی تغییر نمی کند، باز هم می خواهید از این برزخ خارج شوید یا اینکه تسلیم می شوید و همانجا می مانید؟ چقدر طول می کشد تا تسلیم شوید؟

پاسخ و نتیجه تست شخصیت شناسی

برای آنکه بدانید پاسخ های شما به سوالات بالا، چه مفهوم و نتیجه ای دارند، با ما در ادامه همراه باشید.

جواب تست پیاده‌روی در جنگل

مرحله 1: اگر درختان یک الگوی منظم داشتند، یعنی شما فرد منظمی هستید و به همه چیز نگاه پر از نظم و منطقی دارید؛ اما الگوی شلوغ و بی نظم نشان دهنده این است که ظاهر خیلی برای شما مهم نیست و کیفیت است که برایتان اهمیت دارد.

مرحله 2:اینکه روز یا شب را تصور کردید، نشان دهنده چیزی است که از دوران کودکی خود تصور می کنید. اگر نور خورشید داخل جنگل تابیده است، نشان دهنده این است که شما فرد خوشبین و امیدواری هستید؛ اما محیط تاریک نشان دهنده این است که شما از دوران کودکی خود می ترسید.

مرحله 3:این دقیقا نشان دهنده مسیری است که در زندگی پیش رو دارید. اگر در مسیر هیچ مانعی نمی بینید؛ یعنی می‌دانید که چرا، چگونه و به کجا می روید اما مسیر کوتاه و شلوغ نشان دهنده ناامنی است و نمی خواهید به این فکر کنید که در آینده چه اتفاقی برایتان می افتد.

جواب تست کلیدها

مرحله 4: قدمتِ کلید به اندازه رویایی است که در سر دارید. کلید زینتی به این معنی است که شما به گنج و پولِ زیاد میل دارید، یک کلید قدیمی و باستانی به این معنی است که شما آرزوی چیزی را دارید که زندگی تان را تغییر دهد.

اندازه سایز کلید هم نشان دهنده بزرگی خواسته های شما است.

مرحله 5: اگر کلید را همان جا بگذارید، یعنی از چیزی می ترسید و نشان دهنده تهدید از سمت کسی می باشد و نمی خواهید به سراغ باز کردن یک سری مسائل بروید؛ اما اگر آن را بردارید، یعنی می خواهید بر ترس هایتان غلبه کنید.

جواب تست خرس

مرحله 6: اگر خرس ترسناک بود، یعنی شما در مورد مشکلاتتان نگران هستید و اضطراب شدیدی را احساس می‌ کنید.

اگر یک خرس معمولیِ مهربان دیدید که در جایِ خودش خوابیده بود، یعنی به مشکلات به عنوان خطر در زندگی نگاه نمی کنید. یک خرس مهربان نشان دهنده این است که مشکلات تحت کنترل تان هستند.

سایز خرس نیز نشان دهنده سایز مشکلات شما است.

جواب تست جعبه

اگر جعبه در ذهن شما بزرگ باشد نشان می دهد که خیلی زیاد به میراث اجداد خود فکر می کنید و تأثیر زیادی روی شما دارد.

اگر خیلی قدیمی است، ممکن است احساس کنید از آنها دور شده اید و برایتان غیرقابل دسترس اسست.

اگر جعبه ای جدید و نو دیدید که از یک ماده خاصی در ذهنتان تشکیل شده است، نشان دهنده این است که هنوز هم به وجود آن ها در زندگی تان اهمیت می دهید و برایتان قابل احترام هستند.

مرحله 9: اگر داخل جعبه چیزی نبود؛ یعنی ارتباطات تان خیلی برایتان کارآمد نیست. اگر داخل جعبه آب دیدید، یعنی چیزی کاربردی پیدا می کنید که به دردتان خواهد خورد. اگر داخل جعبه شن دیدید؛ یعنی در کشمکش کنونی راهکار کمکی پیدا نمی کنید. اگر موجودات زنده ای داخل جعبه دیدید، یعنی ارتباط برایتان خیلی مهم است.

جواب تست خانه

مرحله 10: یک کلبه بزرگ و زیبا نشان می دهد که شما آرزوی ثروت و فراوانی دارید، یک کلبه کوچک هم نشان میدهد که از آنچه به دست می آورید راضی هستید.

مرحله 11: این مرحله به معنای اعتماد شما به دیگران است. اگر در را باز کردید، یعنی حتی می توانید به کسانی که برایتان خطرناک هستند هم کمک کنید؛ اما اگر این کار را نکردید، یعنی از گذشته درس گرفته اید و محتاط هستید.

پاسخ تست خروج از برزخ و بلاتکلیفی

مرحله 12: این مرحله نشان دهنده مرگ است. خیلی ها به دنبال راه خروجی می گردند اما بعضی دیگر سرنوشت خود را سریع قبول می کنند و با جریان زندگی پیش می روند و خیلی برای تغییر شرایط تلاش نمی کنند. اگر هیچ انتهایی را ندیدید اما باز ادامه دادید، یعنی فرد جنگجویی هستید و به دنبال تغییر تحول و رشد می گردید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45bwx4