جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 05:46
مد و پوشاک | مد روز | ست کردن کفش با شلوار بگ | شلوار بگ
کد خبر: 12970

چگونه با شلوار بگ کفش ست کنیم؟ | آموزش ست کردن کفش با شلوار بگ

این روزها یکی از محبوب ترین و ترندترین شلوارها، شلوار بگ می باشد اما برای استایلی زیبا با شلوار بگ باید بدانید چه کفشی بهتر و مناسب تر است.

به گزارش ستاره پارسی: یکی از مهم ترین نکات خوش پوشی و داشتن استایلی زیبا و بی‌عیب و نقص، توجه به نحوه ست کردن لباس ها با یکدیگر است. شلوار بگی که از مد دهه 90 به مد و ترند امسال راه یافته است، یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین خانم ها است که احساس راحتی فراوانی ایجاد می‌کند، گرچه با پوشیدن شلوار بگ می توان یک استایل شیک و گرانقیمت به وجود آورد اما این کار بدون دانستن نکات ست کردن این نوع شلوار با انواع کفش غیرممکن است. در این بخش از دنیای مد نمناک به نکاتی در رابطه با ست کردن شلوار بگ با کفش خواهیم پرداخت.

 

کفش مناسب برای شلوار بگ

اگر به پوشیدن شلوار بگ علاقمندید، باید بدانید این نوع شلوار با کدام نوع کفش برای شما استایل بهتری را ایجاد می کند. در ادامه به معرفی کفش هایی می پردازیم که ست کردن آنها با شلوار بگ شما را خوش پوش تر خواهد کرد. این نوع کفش ها عبارتند از:

 

کفش های کتانی

هنگام پوشیدن مانتو و لباس های گشاد اسپرت با شلوار بگ، کفش‌های کتانی بهترین انتخاب است. در فصل های سرد سال نیز می توانید از شلوار بگ و هودی یا لباس‌های اصطلاحاً لش خود را با کفش‌های کتانی ست کنید. کتانی‌های لژ دار و درشت انتخاب مناسبی برای ست شلوار بگ هستند.

 

ست کردن کفش با شلوار بگ

 

نیم بوت

برای ایجاد یک استایل کلاسیک از بوت با شلوار بگ استفاده کنید. بوت چرم گزینه مناسبی برای شلوار‌های بگ می باشد. سعی نکنید،شلوار بگ را به داخل نیم بوت ببرید، این کار باعث می شود ظاهر مسخره ای بگیرید.

پوشیدن نیم بوت‌های پاشنه دار با شلوار بگ می‌تواند قد شما را افزایش دهد تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

 

کفش پاشنه‌دار

شلوار‌های بگ را بهتر است با کفش پاشنه‌دار بپوشید. اگر می خواهید قد بلندتر دیده شده و پاهایتان کشیده و خوش فرم به نظر برسد، پاشنه را به شکلی انتخاب کنید که دو سومش توسط پاچه شلوار پوشیده شود.

 

ست کردن کفش با شلوار بگ

 

کالج

کفش کالج یا لوفر، یک کفش کلاسیک و بدون بند است که پاشنه‌ی آن تخت است. می‌توانید شلوارهای گشاد و بگ را با کفش لوفر ست کنید. اگر شلوارتان قد چندان بلندی نداشته باشد هم به جلوه بیشتر کفش کمک شایانی می‌کند.

 

صندل

اولین انتخاب همه ما برای تابستان قطعا صندل است، برای شلوارهای گشاد و راحت، بهترین گزینه صندل‌های تخت است. اگر صندل پاشنه‌دار دارید، آن را با یک گشاد یا بگ ست کنید و از راحتی و خنکی آن در تابستان لذت ببرید.

 

شلوار بگ مناسب چه افرادی است؟

شلوارهای بگ مناسب افرادی با فرم بدنی ساعت شنی می باشند. اینگونه شلوارها برای افراد دارای قد کوتاه مناسب نبوده زیرا قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهند، پس بهتر است افراد کوتاه قد از شلوار نیم بگی در استایل خود استفاده کنند.

از شلوار بگ می‌توان در محیط‌های رسمی، مجلسی، دوستانه و … استفاده کرد.

 

ست کردن کفش با شلوار بگ

 

نکات مهم پوشیدن شلوار بگ

شلوار بگ با رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، مشکی، خاکستری و … انتخاب کنید زیرا این رنگ ها قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارند.

هنگام پوشیدن شلوار بگ بهتر است از مانتو، پیراهن یا تی‌شرت‌های بیش از اندازه گشاد و بلند استفاده نکنید تا شلخته و نامرتب به نظر نرسید.

با این شلوار کیف کوله کوچک و یا کیف کری و یا کیف کج را ست کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ye7m2