جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 06:32
قیمت دلار | قیمت سکه | قیمت ارز
کد خبر: 12999

قیمت روز دلار4 بهمن 1401 | اختلاف قیمت دلار در بازار و در صرافی ملی چقدر است؟

در این مطلب قصد داریم تا با شما قیمت روز دلار را به اشتراک بگذاریم

قیمت دلار امروز سه شنبه 4 بهمن 1401

دلار در بازار آزاد در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۳۷ تومان کاهش، ۴۳,۲۰۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۴ تومان افزایش، ۳۹,۶۹۴ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۹۹ تومان کاهش، ۳۸,۶۰۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۳۰,۶۹۳ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا با کاهش ۱.۰۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۳۲,۲۸۷ تومان معامله شد.

 

قیمت دلار

 

قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۳,۶۳۷ (چهل و سه هزار و ششصد و سی و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با کاهش ۱.۰۱ درصدی به ۴۳,۲۰۰ (چهل و سه هزار و دویست ) تومان رسید.

 

قیمت دلار

 

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۳۹,۶۲۰ (سی و نه هزار و ششصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱۸ درصدی به ۳۹,۶۹۴ (سی و نه هزار و ششصد و نود و چهار ) تومان رسید.

 

قیمت دلار

 

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۰.۲۵ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۳۸,۷۰۶ (سی و هشت هزار و هفتصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ - به ۳۸,۶۰۷ (سی و هشت هزار و ششصد و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار

 

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۳۰,۶۹۳ (سی هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ - به ۳۰,۶۹۳ (سی هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسید.

 

قیمت دلار

 

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۳۲,۶۱۸ (سی و دو هزار و ششصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با کاهش ۱.۰۲ درصدی به ۳۲,۲۸۷ (سی و دو هزار و دویست و هشتاد و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار

 

/منبع: اقتصادنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48gzn3